Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Як називається країна, в якій ми живемо?

— На якому материку розташована Україна?

— Назвіть міста України.

VI. Домашнє завдання.

Позначити на контурній карті великі міста України та місто, в якому проживаєте. Знайти і прочитати додаткову літературу про Україну та її столицю. Виконати завд. із зошита з друкованою основою.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Форми земної поверхні України.

Мета. Формувати уявлення про рівнинну і гірську поверхні; формувати вміння порівнювати предмети, визначати їх найістотніші ознаки; розвивати уяву, логічне мислення; виховувати любов до природи.

Обладнання. Фізична карта України, таблиці із зображенням форми поверхні суші, муляжі; фотографії форм поверхні своєї місцевості.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Тестування.

1) У якій півкулі знаходиться на карті Україна?

а) у східній;

б) у західній.

2) На якому материку ми живемо?

а) Африка

б) Австралія;

в) Євразія.

3) Як називається столиця України?

а) Харків;

б) Одеса;

в) Київ.

4) Якими морями омивається Україна?

а) Чорним і Азовським;

б) Чорним і Середземним;

в) Азовським і Баренцевим.

5) Які гори простягаються на заході України?

а) Кримські;

б) Карпати;

в) Уральські.

6) Із скількома державами межує Україна?

а) п'ятьма;

б) двома;

в) сімома.

7) За площею Україна серед країн Європи...

а) найменша;

б) найбільша.

8) Найбільша річка України...

а) Дунай;

б) Південний Буг;

в) Дніпро.

Відповіді: 1) а; 2) в; 3) в; 4) а; 5) б; 6) в; 7) б; 8) в.

2. Індивідуальне опитування.

— Розповісти про розташування України на карті.

— Які додаткові відомості знайшли про Україну чи Київ?

III. Актуалізація опорних знань учнів.

Учитель пропонує розглянути малюнки чи фотографії з різними формами рельєфу.

— Які форми земної поверхні зображено?

— Які з них ви спостерігали? Де?

IV. Повідомлення теми і завдань уроку.

— Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що таке рівнини і гори. Отже, тема уроку: "Форми земної поверхні України".


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Осмислення учнями знань. | V. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.