Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Як змінюється погода влітку у лісостепу, степу порівняно із зоною лісів?

— Які грунти переважають в лісостепах та степах?

— Чим відрізняється рослинність лісостепу і степу від зони лісів, тундри?

— Які тварини живуть у зоні лісостепу та степу?

— Які ознаки пристосування до життя в цих зонах мають рослини?

— Як пристосувалися до життя у цих зонах тварини?

VIII. Домашнє завдання.

Прочитати в підручнику статтю "Степи".

Нанести на контурну карту зону степу і лісостепу, річки, які там протікають.

Заповнити зошит з друкованою основою

Індивідуальне завдання: підготувати коротеньку розповідь про заповідник Асканія-Нова.

Матеріал для вчителя

Заповідник Асканія-Нова розташований у Херсонській області. Загальна площа — 11054 га. Створений з метою охорони і вивчення унікальної ділянки сухого типчаково-ковилового степу з переважаючою рослинністю зернових злаків. Зростає 451 вид квіткових рослин і 800 видів тварин. До Червоної книги України занесені гадюка степова, орел степовий, коршун звичайний та ін.

Луганський державний заповідник займає 1575,5 га. Заповідник розділений на три райони — Стрільцівський степ (494 га), Провальський (587,5 га), Станично-Луганський (494 га).

До Червоної книги занесені їжак вухатий, стрепет, дрофа, хохуля звичайна, ковила.

Український державний степовий заповідник створений у 1961 р. Знаходиться в Запорізькій і Сумській областях. Основне завдання — охорона і вивчення екосистеми степу в різних районах України. Сучасна фауна його збідніла і провідне місце займають гризуни, землерийки, птахи, комахи.

Чорноморський державний заповідник — найбільший за площею, 57048 га. Унікальне значення мають затоки Тендрівська і Ягорлицька. Багатий рослинний і тваринний світ. Охороняється 624 види рослин, 47 видів ссавців, 70 видів риб, 300 видів птахів.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Південний берег Криму.

Мета. Розказати учням про Південний берег Криму як своєрідну природну зону України, його розташування, клімат, ріки, рослинний і тваринний світ; дати дітям поняття про Крим як всеукраїнську здравницю; розвивати в них мислення, мову, уяву, увагу, правильні уявлення про навколишній світ; виховувати любов до природи України, її багатств, бережне ставлення до неї.

Обладнання. Таблиці із зображенням рослинного та тваринного світу природної зони Криму, макети, чучела тварин, гербарії рослин, контурні карти України.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 628

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення знань учнями. | II. Перевірка домашнього завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.