Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальне опитування (письмове).

Картка 1.

1. Що називають погодою?

2. Описати, як утворюється туман.

Картка 2.

1. Що таке опади?

2. Описати, як виникає вітер.

2. Фронтальне опитування.

— Які показники включає в себе поняття погода?

— Що таке прогноз погоди? Кому й для чого потрібне завбачення погоди?

— Чому змінюється температура повітря?

— Як визначити напрям вітру?

— Який вітер приносить похолодання, а який — потепління?

— Які вітри можуть приносити вологу, а які — посуху?

— Які бувають атмосферні опади? Які опади випадають у кожну пору року?

— Чи може залежати погода окремої місцевості від форм її поверхні? Доведіть свою думку.

3. Індивідуальне опитування (усне).

1—2 учні розповідають про особливості погоди в своїй місцевості у різні пори року.

III. Актуалізація опорних знань.

— З давніх-давен людина навчалася використовувати різноманітні багатства, які лежать на поверхні землі або в її надрах, будуючи шахти, утворюючи кар'єри, пробурюючи свердловини. Які ж це багатства?

— Граніт, глина, пісок, торф, вапняк, мармур, сіль, крейда, нафта, кам'яне вугілля, залізна руда, мідна руда — це все корисні копалини. їх добувають з надр землі для багатьох видів промисловості, народного господарства. Але перш ніж добувати, їх треба знайти. Пошуками корисних копалин займаються геологи. їм доводиться перепливати бурхливі ріки, підніматися високо в гори, ходити по болотах, пробиратися невідомими стежками, в мороз і спеку жити в палатках.

Праця важка, але цікава й почесна. Відкриваючи все нові поклади, геологи приносять користь людям. Однак, відкрите родовище — лише половина справи. Багато зусиль треба прикласти, щоб корисні копалини видобути, а потім переробити. Так, залізна руда схожа на звичайний камінь. (Знайти її в колекції.) Щоб одержати з неї залізо чи сталь, її треба переплавити в доменній печі. Складної переробки вимагає нафта, щоб одержати такі речовини як бензин, дизпаливо, гуму, фарби, тканини,

Корисна копалина Стан Колір Запах Крихкість Розчинність у воді Горючість Інші властивості
               

ліки. А от крейду можна використовувати без будь-якої переробки. Бери її і пиши. Пісок з кар'єру відвозять одразу на будівництво.

Всього в Україні понад 80 різних корисних копалин, які видобувають більш ніж у 4000 родовищ.

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

— На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з корисними копалинами нашої області.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Практичні завдання.
  10. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  11. V. Завдання.




Переглядів: 2506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення-учнями знань. | V. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.