Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Будинки дитячих дошкільних установ

Лекція №7

Тема 6. „Будинки системи освіти, виховання та підготовки кадрів”

Дитячі дошкільні установи підрозділяються на:

- установи загального типу;

- установи спеціального призначення (для сліпих, глухих і розумово відсталих);

- санаторно-оздоровчого типу (для дітей з хронічними захворюваннями);

- дома дитини й дошкільні дитячі будинки;

- дошкільні установи, об'єднані з початковою або основною школою..

Основним і найпоширенішим типом дитячої дошкільної установи є установа загального типу, що обслуговує дітей з нормальним фізичним і розумовим розвитком.

За віком дітей, дитячі дошкільні установи підрозділяються на:

- дитячі ясла для дітей у віці до3 років;

- дитячі садки для дітей від 3 до 7 років;

- дитячі ясла-сади для дітей від декількох місяців до 7 років.

За характером або часом експлуатації дитячі дошкільні установи діляться на:

- денні; - цілодобові, де діти перебувають 6 днів (24 години на добу);- змішані, де в одних групах діти перебувають тільки вдень, а в інших – цілодобово.

За місткістю дитячі дошкільні установи підрозділяються на установи:

- малої місткості при числі дитячих груп до 4 включно;

- середньої місткості при числі груп від 5 до 8;

- великої місткості при числі груп від 9 до 14;

- дитячі комплекси при числі груп більше 14.

Найбільше масові дитячі дошкільні установи загального типу з денними групами розміщуються в житлових кварталах з радіусом обслуговування не більше 300м (у сільській місцевості - не більше 500м). Цілодобові або тижневі ясла-сади можуть не мати такого безпосереднього зв'язку з місцем проживання дітей, як денні. Радіус обслуговування таких установ не нормується. Дитячі ясла-сади спеціального призначення й санаторно-оздоровчі, розташовуються в приміській зоні в сприятливому природному середовищі.

Число місць у дитячих дошкільних установах встановлюється залежно від демографічної структури даного населеного місця, приймаючи розрахунковий рівень забезпеченості дітей дошкільними установами в межах 85%, у т.ч. загального типу -70%, спеціальних - 3%, санаторно-оздоровчих - 12%.

Всі приміщення кожної групи повинні бути скомпоновані в самостійний комплекс із окремим входом. Допускається один загальний вхід в 2 ясельні групи при розташуванні їх на другому поверсі. Дитячі приміщення обов'язково повинні бути світлими (відношення площі вікон до площі підлоги 1:4 - 1:5).

За композицією будинки дитячих дошкільних установ можуть бути:

- централізованого типу із внутрішнім зв'язком між приміщеннями;

- блокованого типу зі зв'язком через опалювальний перехід;

- павільйонного типу зі зв'язком через ділянку через неопалюваний перехід (тільки для південних районів).

Поверховість ясел-садів не повинна перевищувати, як правило, двох поверхів (ясельні групи бажано розташовувати на першому поверсі). У випадку триповерхового будинку на третьому поверсі розташовують тільки приміщення старших груп, зали для фізкультури й музичних занять, а також службово-побутові приміщення й прогулянкові веранди.

Кожна дитяча дошкільна установа повинна мати відособлену ділянку, розмір якої залежить від місткості цієї установи (ДБН 360-92, табл.6.1.). На цій ділянці виділяються наступні функціональні зони:

- зона дитячих ігрових площадок і споруд (окремих для кожної групи);

- зона зелених насаджень ( город-ягідник й сад);

- зона господарських площадок і споруд.

Групові площадки розташовують поблизу виходів з відповідних груп, при цьому вони не повинні бути прохідними. Їх розділяють чагарником, обладнають тіньовими навісами й пристроями для ігор і занять. Для дітей старшого віку крім групових передбачається загальна площадка для занять фізкультурою, город-ягідник і невеликий сад, іноді площадка для тварин і птахів, плавальний басейн. З господарського двору повинен бути окремий виїзд, незалежно від входів на ділянку. По периметру ділянка повинна бути обсаджена смугою зелених насаджень.

 

6. 2. Будинки навчальних закладів

До будинків навчальних закладів відносяться:

- загальноосвітні й спеціалізовані школи;

- загальноосвітні спеціальні й санаторні школи-інтернати;

- міжшкільні учбово-виробничі комбінати;

- позашкільні установи;

- професійно-технічні навчальні заклади;

- вищі навчальні заклади;

- інститути підвищення кваліфікації фахівців.


Читайте також:

  1. Автоматизація насосних установок.
  2. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  3. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  4. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  5. Архіви адміністративних та судових установ Правобережної України
  6. Архіви судових установ. Магістратські архіви
  7. Архіви центральних установ Великого князівства Литовського та Речі Посполитої. Литовська та Коронна метрики. Волинська метрика
  8. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  9. Банк (філія) - учасник СЕП не має права передавати засоби захисту інформації іншій установі.
  10. Банківські установи на кредитному ринку
  11. Безліфтові галерейні й коридорні житлові будинки
  12. Безпека при експлуатації компресорних установок.




Переглядів: 1090

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пожежна безпека й евакуація людей з будинків | Загальноосвітні й спеціалізовані школи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.