МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вихідні даніМіністерство освіти і науки України Державний економіко-технологічний університет транспорту
Кафедра телекомунікаційних технологій та автоматики МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ До виконання курсової роботи Для студентів IV курсу спеціальності «Автоматика і автоматизація на транспорті» Із дисципліни «АВТОМАТИКА І СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ» Київ 2015 Зміст
Завдання на курсову роботу
Вихідні дані
Зміст курсової роботи
1. Обладнання перегону пристроями автоблоквання і АЛС
1.1 Принципові схеми сигнальних пристроїв автоблокування 1.2 Рейкові кола 1.3 Автоматична локомотивна сигналізація 2. Обладнання проміжної станції пристроями ЕЦ
2.1 Схематичний план станції з осигналюванням 2.2 Двохнитковий план станції 2.3 Коротка характеристика системи ЕЦ 2.4 Електрична схема керування станційними сигналами Список рекомендованої літератури Завдання на курсову роботу З МЕТОДИЧНИМИ ВКАЗІВКАМИ Тема курсової роботи "Обладнання ділянки залізниці пристроями автоматики і телемеханіки" Обладнати заданий перегін пристроями автоблокування (АБ) і автоматичною локомотивною сигналізацією (АЛС), а проміжну станцію - електричною централізацією стрілок і сигналів (ЕЦ). Перегін і станція знаходяться на двоколійній ділянці залізниці. Рід тяги на ділянці - електрична змінного струму. Принципові схеми сигнальних пристроїв автоблокування розробити для одного (парного) шляху перегону з врахуванням заданого стану блок-ділянок і елементів схем. Розрахунок кодового рейкового кола змінного струму 25 Гц зробити для заданої довжини При проектуванні ЕЦ на проміжній станції двохнитковий план розробити для однієї горловини станції, а схему керування станційним сигналом (вхідним або вихідним) - для заданого маршруту прийому або відправлення. Вихідні дані Однониточний план двоколійного перегону з розташуванням сигнальних пристроїв приведений на рис. 1. Рис.1.
Вихідні дані для розробки схеми числового кодового автоблокування приведені втабл. 1. Варіант визначається по останній цифрі шифру студента.
Таблиця 1. Стан блок-ділянок і елементів схем.
Умовні позначення : С – блок - ділянка вільна; З – блок - ділянка зайнята.
Довжина рейкового кола для розрахунку нормального режиму вибирається по сумі двох останніх цифр шифру студента з табл. 2. Таблиця 2. Довжина рейкового кола
Вихідні дані для аналізу функціонування пристроїв АЛСН при зміні кодів приведені в табл. 3. Варіант визначається по останній цифрі шифру студента Таблиця 3. Порядок зміни кодових сигналів
Схема проміжної станції з заданою спеціалізацію шляхів і місцезнаходженням на ній вхідних світлофорів парного (П) і непарного (Н) напрямків вибирається по останній цифрі шифру з рис. 2. Горловина станції визначається по передостанній цифрі шифру, парній цифрі відповідає парна горловина, непарній цифрі - непарна горловина. З табл. 4 по останній цифрі шифру вибирається станційний маршрут проходження поїзда. Довжина шляхів на станціях усіх варіантів приймається рівно 950 м.
Рис. 2. Таблиця 4. Маршрут проходження поїзда на станції
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|