МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯМетодичні вказівки до виконання курсового проекту З архітектурного проектування «Хлібозавод потужністю 50 тонн хлібобулочних виробів на добу» Для студентів напряму підготовки Архітектура» денної форми навчання Дніпропетровськ Методичні вказівки до виконання курсового проекту з архітектурного проектування «Хлібозавод потужністю 50 тонн хлібобулочних виробів на добу» для студентів напряму підготовки 6.060102 - «Архітектура» денної форми навчання / Укладачі: Шило О.С., Малейчик С.О,– Дніпропетровськ: ДВНЗ ПДАБА, 2014. - 21с.
Методичні вказівки підготовлені для студентів 3 курсу напряму підготовки «Архітектура». У методичних вказівках наведені рекомендації щодо проектуванняхлібозавода потужністю 50 тонн хлібобулочних виробів на добу. Курсовий проект виконують студенти 3-го курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.060102 "Архітектура".
Укладачі: Шило О.С., старший викладач кафедри архітектурного проектування і дизайну ДВНЗ ПДАБА; Малейчик С.О., асистент кафедри архітектурного проектування і дизайну ДВНЗ ПДАБА;
Відповідальний за випуск: Гаврилов І.М., кандидат архітектури, професор, зав. кафедри архітектурного проектування і дизайну ДВНЗ ПДАБА.
Рецензент: Захаров Ю.І., кандидат технічних наук, доцент, зав. кафедри архітектури ДВНЗ ПДАБА.
Затверджено на засіданні кафедри архітектурного проектування і дизайну ДВНЗ ПДАБА Протокол № 8 від « 12 » 03 2014р. Зав. кафедри архітектурного проектування і дизайну Гаврилов І.М.
Затверджено на засіданні Президії методичної ради ДВНЗ ПДАБА Протокол № 7 (96) від« 10 » 04 2014 р.
ЗМІСТ 1. Цілі та задачі проекту........................................................................... 3 2. Загальні положення............................................................................... 3 3. Коротка технологічна довідка……….................................................. 5 4. Основні планувальні і конструктивні вказівки…………................. 12 5. Генеральний план та організація території....................................... 19 6. Техніко-економічні показники проекту............................................ 20 7. Склад проекту...................................................................................... 21 Література…………………….………………………………………..... 21
ЦІЛІ ТА ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ Ціль даного проекту є надбання навичок проектування промислової будівлі з досить складною функціональною структурою. Задачею даного проекту є розробка архітектурно-планувального рішення хлібозаводу, що відповідає всім сучасним вимогам народного господарства. Згідно завданню на проектування, хлібозавод має потужність 50тонн хлібобулочніх виробів на добу. Проектування ведеться для міст Дніпропетровської області.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Розвиток хлібопекарської промисловості здійснюється на базі досягнень в галузях технології, техніки та будівництва. Хлібозавод проектується як самостійне автономне підприємство з метою забезпечення одного з районів великого міста хлібобулочними виробами. Розташування промислової будови в місті багато в чому залежить від санітарно-гігієнічних вимог до даного виробництва. Хлібозавод належить до 5-го класу санітарної класифікації промислових процесів, для якого санітарно-захисний розрив складає 50м (відстань від джерел шкідливих викидів чи впливів до початку розташування житла). Хлібозавод, з урахуванням санітарного розриву, найчастіше розташовується в складі промислового району, промислово-житлового району чи, як окрема промислова будова, в оточенні житла. Студент самостійно підбирає містобудівельну ситуацію у складі промрайону або у складі промислово-житлового району, чи в оточені житла. Для ознайомлення з вибраною ситуацією необхідно виїхати на місце і зробити фотофіксацію в вигляді розгортки. Це допоможе студенту визначитись з масштабом і образністю архітектури хлібозаводу. Будівля хлібозаводу відноситься за капітальністю до ІІ класу і до ІІ ступеня вогнестійкості конструкцій, що несуть навантаження. В залежності від ступеня пожежної безпеки промислова частина хлібозаводу належить до категорії В, а безтарне сховище борошна – до категорії Б. Будівництво хлібозаводу здійснюється в умовах 3-го кліматичного району. Проектування хлібозаводу починається з вибору технологічної схеми. В залежності від потужності виробництва компонуються складські, виробничі і допоміжні відділення, адміністративно – побутовий корпус. На ділянці хлібозаводу розміщено склад безтарного сховища борошна, промисловий та адміністративно – побутовий корпус, прохідна і автоваги. Склад розраховано на 7-10 добових запасів борошна. Підвіз сировини і вивіз готової продукції здійснюється спеціальним автотранспортом. На рис.2.1 показано функціональну схему зв’язків основних функціональних частин хлібозаводу.
Рис. 2.1 Функціональна схема основних функціональних частин хлібозаводу.
Одне з важливих положень проектування хлібозаводів є уніфікація об’ємно – планувальних рішень, створення умов для збільшення потужності заводу з мінімальними затратами. У проекті важливо передбачити єдність архітектурно - художнього задуму в плануванні промислового комплексу, а також ув'язати дане рішення з навколишнім середовищем. Студенту в проекті треба забезпечити виконання основних вимог проектування промислових будов, необхідну капітальність і перспективну можливість модернізації технологічного процесу. Читайте також:
|
||||||||
|