Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

1. Відповідно до номеру бригади згідно із завданнями табл. 6.1 написати у протокол роботи наведені нижче прописи приготування вказаних золів. Після кожного пропису залишити вільними чотири рядки для запису спостережень, рівнянь реакцій та формул міцел золів.

2. Точно за прописами провести досліди. Для кожного з отриманих золів записати спостереження і рівняння реакції, за якою він був отриманий. Обов’язково зазначити, який із реагентів був взятий у надлишку, і навести формулу утвореної міцели. При визначенні надлишку вважати, що в 1 см3 розчинів міститься приблизно 40 крапель.

Таблиця 6.1. Завдання до виконання роботи

Бригада № Розділ / Завдання
Фiзична конденсацiя (замiна розчинника)
І – ІІІ А. Золь канiфолi у водi.
ІV – VI Б. Золь сiрки у водi або В. Золь парафiну у воді.
Хiмiчна конденсацiя
2.1 Метод окисно-вiдновних реакцiй
І, ІІІ, V А. Золь металічного срiбла.
ІІ, ІV, VI Б. Золь дiоксиду мангану.
2.2 Метод реакцiй обмiну
І А. Золь йодиду срiбла. З. Золь берлiнської блакитi.
ІІ Б. Золь йодиду срiбла. Ж. Золь берлiнської блакитi.
ІІІ В. Золь бромiду срiбла. Е. Золь гексацiано- (II) ферату мiдi.
ІV Г. Золь бромiду срiбла. Д. Золь гексацiано-(II) ферату кобальту.
V В. Золь бромiду срiбла. Д. Золь гексацiано-(II) ферату кобальту.
VI Б. Золь йодиду срiбла. Е. Золь гексацiано-(II) ферату мiдi.
2.3 І – VI Реакцiї гiдролiзу.
Отримання золю гiдроксиду залiза (III) пептизацiєю
3.1 І, ІІІ, V Адсорбцiйна пептизацiя.
3.2 ІІ, ІV, VI Диссолюцiйна пептизацiя.
І – VI Одержання емульсiї

Фiзична конденсацiя (замiна розчинника)

А. Золь канiфолi у водi.

До 50 см3 води додають при безперервному перемiшуваннi 10–15 крапель 10 % – го спиртового розчину канiфолi (з крапельницi). При цьому утворюється «бiлий» золь канiфолi з негативно зарядженими колоїдними частками. Золь опалесцiює.

 

Б. Золь сiрки у водi.

До 50 см3 води додають пiпеткою при перемiшуваннi 1 см3 насиченого розчину сiрки в ацетонi. Утворюється блакитно-бiлий золь опалесцiюючої сiрки у водi з негативно зарядженими колоїдними частинками.

 

В. Золь парафiну у воді.

До 50 см3 води додають пiпеткою при перемiшуваннi 1 см3 насиченого розчину парафiну в етанолi. Утворюється золь парафiну у водi з негативно зарядженими колоїдними частинками, який опалесцiює.

Хiмiчна конденсацiя

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 679

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стислі теоретичні відомості | Метод окисно-вiдновних реакцiй

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.