Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

1. В п’яти пронумерованих пробiрках приготувати розчини рiзних концентрацiй одного з рекомендованих для досліду електролiтів (табл. 6.3). Для цього в першу пробiрку пiпеткою відібрати 5 см3 вихiдного розчину електролiту, а в iншi чотири – по 4 см3 дистильованої води. З першої пробiрки 1 см3 розчину вiдібрати та перенести у другу, ретельно перемiшати, потiм 1 см3 з другої пробiрки перенести у третю i так далi. З п’ятої пробiрки 1 см3 розчину вилити у раковину.

2. В кожну пробiрку з розчином електролiту внести пiпеткою по 1 см3 золю гідроксиду заліза та перемiшати.

3. Так одержати 5 розчинiв, що мiстять золь та електролiт, в яких концентрацiя електролiту в кожнiй наступнiй пробiрцi в 5 разiв менша, нiж в попереднiй. Розрахувати концентрацiю електролiту в кожнiй пробiрцi та записати розраховані концентрації в табл. 6.4.

4. Через 40 хвилин візуально визначити, в яких пробірках відбулась коагуляція (випадiння осаду або помутнiння розчину). Вiдмітити в табл. 6.4 концентрацiї електроліту, які спричинили коагуляцiю.

5. Визначити поріг коагуляції золю g (моль-екв/м3) як середнє арифметичне величин концентрацiй електроліту в двох сусiднiх розчинах, в одному з яких коагуляцiя спостерiгається ( ), а в іншому вiдсутня ( ). Таблиця 6.3. Вихiднi розчини електролiтiв, якi рекомендовано для дослiду

Електроліт Вихідні концентрації, моль/дм3
KCl 2,5
K2CrO4 0,025
K2SO4 0,025
K3[Fe(CN)6] 0,001

 

Таблиця 6.4. Концентрації розчинів для визначення порогу коагуляції

Електроліт Концентрація електроліту, моль/дм3
           
Результат спостережень          
Поріг коагуляції, моль-екв/м3

Звіт

Робота 6.1. Записати формули міцел для всіх одержаних золів, вказати ядро, частинку та знак її заряду. Описати ознаки одержаних золів (колір, опалесценція) та динаміку розвитку ознак і пояснити, чому опалесценція в деяких золях наростає, а у інших ознаки не змінюються.

Робота 6.2. Визначити знак заряду колоїдних частинок шляхом їх коагуляції електролітами та пояснити одержаний результат.

Робота 6.3. Розрахувати поріг коагуляції золю заданим електролітом та порівняти його з порогами коагуляції цього золю іншими електролітами, отриманими колегами.

Питання до лабораторної роботи

1. Які основні ознаки колоїдного стану речовини?

2. Чим відрізняються конденсаційні та диспергаційні методи отримання дисперсних систем?

3. В яких методах – конденсаційних чи диспергаційних – отримують дрібніші частки? Як у цьому переконатись?

4. Які системи належать до золів?

5. В чому суть правила Панета – Фаянса?

6. Яка будова міцели золю? Чим відрізняються міцела золю та її частинка? Напишіть формули міцел золів за заданим рівнянням реакції.

7. Що таке пептизація? Чим пептизація відрізняється від диспергування?

8. Що таке коагуляція?

9. Як за допомогою електролітної коагуляції визначити знак заряду часток золю?

10. Що називають порогом коагуляції золю? Яку він має розмірність?

Як залежить від величини заряду коагулюючих іонів?

Література:[1] 223 – 258, 269 – 312; [2] 21 – 27, 228 – 237, 240 –– 250;
[3] 115 – 128, 314 – 318, 372 – 393; [4] 166 – 176, 185 – 208.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Лабораторна робота № 7 «ЕЛЕКТРОФОРЕЗ»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.