Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контрольні завдання

 

2.І. Ціна продуктів та одягу однакова - 10 дол. за одиницю. Споживач з рівнем доходу 400 дол. купує 25 одиниць продуктів та 15 одиниць одягу.

а) пізніше його рівень доходу впав до 336 дол., ціна на продукти зменшилася до 8 дол. за одиницю, а ціна одягу зросла до 12 дол. за одиницю. Він купує 30 одиниць продуктів та 8 одиниць одягу. Чи зросте його добробут після зміни цін?

б) Тепер рівень доходу зріс до 500 дол., а ціна не змінилася - 8 дол. за продукти та 12 дол. за одяг. Споживач купує 32,5 одиниць продуктів та 20 одиниць одягу. Чи поліпшився його добробут порівняно з періодом, коли доход становив 400 дол., а ціна на кожен з товарів 10 дол.?

 

2.2. Заповніть таблицю

Таблиця 2.1

 

Кількість спожитих одиниць Загальна корисність Гранична корисність
-
 
 
 
 
 

 

2.3. В таблиці приводяться дані про загальну корисність різної кількості капелюхів та яблук. Ціна капелюха - 2 $, ціна яблук - 1$. Бюджет споживача - 12$.

 

Таблиця 2.2

Кількість капелюхів Загальна корисність Гранична корисність Кількість яблук Загальна корисність Гранична корисність
   
   
   
   
   
   
   
   

 

 

Визначте:

1. Загальну корисність вказаних благ та занесіть в таблицю.

2. Сформулюйте та проілюструйте дію закону загальної корисності.

3. Знайдіть комбінацію товарів, яка дає найбільшу сукупну корисність. Яку кількість капелюхів та яблук купить споживач? Визначте їх загальну корисність.

 

2.4. Оберіть правильну відповідь:

** у раціонального споживача граничні корисності усіх спожитих ним товарів дорівнюють одне одному: так, ні

** Гранична корисність часу для раціонального споживача не залежить від витрат часу на стояння у черзі: так, ні

** Ефект прибутку є в тому, що в результаті зниження цін споживач стає заможніше: так, ні

 

2.5. Закон спадної граничної корисності полягає в тому, що:

а) усі блага мають для споживача різну корисність і тому їх усі можливо розташувати у відповідності до спаду цієї корисності;

б) необхідно споживати спочатку тільки корисні блага, а потім всі інші;

в) корисність від споживання наступної порції блага завжди менше корисності попередньої порції.

 

2.6. Оберіть вірну відповідь:

** у кардиналістській теорії корисності не враховується обмеженість грошей у споживача: так, ні

** раціональний споживач буде купувати різні товари за однаковими цінами тільки тоді, коли корисність цих товарів також буде для нього однаковою: так, ні

** загальна корисність пропорційна граничній корисності: так, ні

 

2.7. Споживач витрачає 20 гр. од. у день на апельсини та яблука. Гранична корисність апельсинів дорівнює 40-5 У, де У - кількість апельсинів, шт. Ціна одного яблука - 1 гр. од., ціна одного апельсину - 5 гр. од. Яку кількість яблук і апельсинів купить раціональний споживач? Якщо гранична корисність яблук дорівнює 20-3х, де х – кількість яблук.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 921

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольні завдання | Тема 7. Варіації факторів виробництва та оптимум товаровиробника.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.