Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На малюнку зображено графік. Яке співвідношення “Ціна – обсяг виробництва” (точка на графіку) відповідає довгостроковій рівновазі досконало конкурентної фірми?

А) D

Б) A

В) B

Г) C

Д) E

 

 
 

 


ATC

MC

Р1 Е MR5

D

Р2 MR4

Р3 C AVC MR3

Р4 B MR2

A

Р5 MR1

 

Q1 Q2 Q3 Q4 Q5

Мал. А.10

31. Коли ціна на товар субститут зросте, то на даний товар попит:

а) зросте;

б) знизиться;

в) не зміниться.

 

32.Постійні витрати фірми це: а) всі витрати, які не залежать від обсягів виробництва; б) регулярні витрати на сировину, матеріали; в) середні витрати на одиницю продукції; г) витрати на придбання нерухомості.

 

33. Ціна на товар зросла з 10 до 12 грн., попит скоротився з 40 одиниць до 38 одиниць. Попит на даний товар:

а) не еластичний;

б) еластичний;

в) одиничної еластичності;

г) абсолютної еластичності.

 

34. Ізокванта - це крива, яка показує:

а) однакові витрати виробництва.

б) середні витрати виробництва;

в) граничний обсяг виробництва;

г) однаковий обсяг виробництва.

 

35. Конкурентна фірма продає свою продукцію по ціні 10 грн. Обсяг продаж збільшиться з 20 до 24 шт. Граничний доход буде дорівнювати:

а) 40 грн.; б) 10 грн.; в) 240 грн.; г) 24 грн.

 

36. Чим обумовлено зниження середніх витрат фірми при збільшені обсягів випуску у довгостроковий період:

а) позитивним ефектом масштабу; б) негативним ефектом масштабу;

в) зниженням граничних витрат; г) законом спадної віддачі.

 

37. Пропозиція земельних ділянок буде залежати:

а) від кількості ділянок; б) від ціни землі;

в) від попиту на земельні ділянки; г) від розміру земельної ренти.

 

38. Фірма буде здійснювати виробництво з метою мінімізації збитків при умові:

а) що ціна не компенсує всіх витрат, однак компенсує середні змінні витрати;

б) що ціна нижча за середні змінні витрати;

в) що ціна не компенсує всіх витрат, однак компенсує середні постійні витрати;

г) що валова виручка дорівнює сукупним витратам.

 

39. Валові витрати 2-х одиниць продукції склали 20 грн., 3-х - 33 грн. Середні витрати фірми зросли:

а) на 1; б) на 11;

в) на 13; г) на 53.

 

40. Що не характерно для кривих байдужості:

а) вони мають від’ємний нахил;

б) вони перетинаються в точці рівноваги;

в) кожна з них показує різний рівень корисності;

г)вони показують однакову корисність різних комбінацій 2-х товарів.

 

41. Зрушення ліворуч кривої попиту на яблука є результат:

а) падіння ціни на груші; б) падіння ціни на яблука;

в) підвищення ціни на яблука; г) збільшення витрат виробництва яблук.

 


Читайте також:

  1. Q – фізичний (реальний) обсяг ВНП.
  2. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  3. Аналіз взаємозв’язку собівартості, обсягів і прибутку
  4. Аналіз витрат на 1 грн. обсягу випуску продукції
  5. Аналіз і оптимізація обсягів замовлень
  6. Аналіз і оптимізація обсягів замовлень
  7. Аналіз конкурентної позиції підприємства
  8. Аналіз обсягів виробництва продукції
  9. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  10. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  11. Аналіз рівня, динаміки і структури обсягу виробленої та реалізованої продукції
  12. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ательє по пошиву одягу збільшує кількість робітників і обсяг випуску. | Який вигляд має крива попиту монопольної фірми?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.