Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що із перерахованого не характеризує ринок олігополії?

а) фірми мають повний контроль над цінами;

б) діє декілька великих фірм;

в) держава проміняє антимонопольне законодавство;

г) ринкова стратегія кожної фірми впливає на становище всіх інших фірм.

 

52. Згідно теорії ломаної кривої попиту, якщо одна олігополія піде на зниження ціни, то:

а) всі інші фірми також знизять ціну;

б) незалежна фірма збільшить частку ринку;

в) обсяги продаж і прибуток незалежної олігополії зростуть;

г) всі інші фірми будуть підтримувати попередню ціну.

53. Короткотривалий період діяльності фірми – це період:

а) менше 1 місяця;

б) недостатній для зміни виробничих потужностей;

в) менше 1 року;

г) виробничого циклу

 

54. Фірмі вигідно буде нарощувати виробництво при умові, що:

а) граничний дохід більший за граничні витрати;

б) зростає попит на даний товар;

в) ціна вища за собівартість продукції;

г) зростає валова виручка.

 

55. Особливості попиту на ресурси в тому, що він:

а) залежить від ціни ресурсу;

б) похідний, залежить від попиту на продукцію фірми;

в) малоеластичний;

г) виникає періодично, по мірі використання ресурсних запасів.

 

56. Для яких із наступних значень еластичності зниження ціни приведе до зниження виручки від реалізації:

а)1,5;

б)0,7;

в)2,0;

г)1,0.

 

57. Коли ціна на товар субститут зросте, то на даний товар попит:

а) зросте;

б) знизиться;

в) не зміниться.

 

58. Чим обумовлено зниження середніх витрат фірми при збільшені обсягів випуску у довгостроковий період:

а) позитивним ефектом масштабу;

б) негативним ефектом масштабу;

в) зниженням граничних витрат;

г) законом спадної віддачі.

 

59. Пропозиція земельних ділянок буде залежати:

а) від кількості ділянок;

б) від ціни землі;

в) від попиту на земельні ділянки;

г) від розміру земельної ренти.

 

60. Фірма буде здійснювати виробництво з метою мінімізації збитків при умові:

а) що ціна не компенсує всіх витрат, однак компенсує середні змінні витрати;

б) що ціна нижча за середні змінні витрати;

в) що ціна не компенсує всіх витрат, однак компенсує середні постійні витрати;

г) що валова виручка дорівнює сукупним витратам.

 


Читайте також:

  1. Біржовий ринок акцій
  2. Біржовий ринок облігацій
  3. Будь яка передача характеризується передаваємою потужністю та передаточним відношенням.
  4. Валютний ринок
  5. Валютний ринок
  6. Валютний ринок та його види.
  7. Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій
  8. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  9. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  10. Виведення нових товарів на ринок
  11. Виробіток – показник рівня продуктивності праці, який характеризує кількість продукції, що виготовлено на одиницю часу або приходиться на одного середньооблікового працівника.
  12. Внутрішній ринок – національний ринок – міжнародний ринок – світовий ринок




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
На малюнку зображена модель монополістичної конкуренції. Який обсяг і по якій ціні будуть пропонувати фірми на ринку монополістичної конкуренції? | ДОДАТОК Б

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.