Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Як змінити порядок анімації об'єктів слайда?

a. Скористатися командою Правка/Сменить анимацию.

b. Скористатися командою Справка/Сменить ориентацию.

c. Скористатися кнопками Порядок ділянки завдань Настройка анимации.

d. Скористатися кнопками Автоподбор ділянки завдань Настройка

 

 

Практична робота № 8.

Тема: Створення інформаційного бюлетеня і буклету.

Мета роботи: ознайомитися з редактором публікацій Microsoft Office Publisher; набути практичних навичок створення, редагування і форматуванні публікацій.

Після виконання роботи студент повинен

знати:поняття комп’ютерної публікації; поняття шаблону публікації та її структури; особливості роботи з графічними об’єктами під час створення публікацій.

вміти:створювати публікацію на основі шаблону; виконувати основні операції над об’єктами в середовищі підготовки комп’ютерних публікацій; створювати зв’язки між об’єктами публікації; зберігати публікації на зовнішніх носіях даних;

роздруковувати публікації.

Матеріально-технічне оснащення робочого місця: ПК, ОС Windows ХР, Microsoft Office Publisher.

Інструктаж з техніки безпеки:дотримуватись правил техніки безпеки при роботі в комп’ютерному класі. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хв. після початку роботи). (Варіант 1).

Питання контролю:

1. Яке призначення програми MS Publisher?

2. Які є заготовки публікацій для друку?

3. Що таке буклет?

4. Які можливості має Microsoft Publisher для створення та модифікації параметрів буклету?

5. Назвіть найбільш типові приклади невдалих розривів, що виникають у публікаціях та як їх ліквідувати.




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації з виконання та оформлення. | Методичні рекомендації з виконання та оформлення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.