Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач.

Мета: ознайомити учнів з випадками множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на збільшення {зменшення) числа у декілька разів; закріпити вміння виконувати перетворення іменованих чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 849
— На скільки квартир більше у другому будинку, ніж у першому? Прочитайте розв'язання задачі двома способами.
(1-й спосіб: 36 • 4 — 27 • 4 = = 36 квартир; 2 й спосіб: (36 - 27) • 4 = 36 квартир)
Завдання 850
— Прочитайте вирази з одноцифровими відповідями. (З • 24 : 8 = 9; 45 • 2 : : 10 = 9; (25 + 10): 5 = 7); з двоцифровими відповідями (43-3-28 = 101; (18 + + 17)-4-140; (43 -28)-3 = 45; 18 + 17-4 = 86; 35+10:5 = 37:4-16:1 = 64).
2. Математичний диктант
• Зменшіть число 680 на 30.
• Збільшіть число 210 на 450.
• Перший доданок 130, другий 40. Знайдіть суму.
• Зменшуване 980, від'ємник 500. Знайдіть різницю.
• Від 4 сотень відніміть 5 десятків.
• Добуток двох множників дорівнює 360. Перший множник 40. Знайдіть другий множник.
• У скільки разів число 300 більше ЗО?
• Збільшіть число 12 у 4 рази.
• Зменшіть число 80 у 8 разів.
Відповіді: 650; 660;170; 480; 350; 9; 10; 48; 10.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з випадками множення і ділення в межах 1000, які спираються на табличні обчислення.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота в парах. Робота за таблицею (с. 133, завдання 851)
— Як називаються числа при діленні?
— Як знайти ділене? дільник?
Завдання 852
2. Колективне опрацювання матеріалу (с. 133, завдання 852)
— Розгляньте записи та поясніть спосіб обчислення.
70 • 8 = 560
7 дес.• 8 = 56 дес.
420 : 6 = 70
42 дес. : 6 = 7 дес.
3. Усні обчислення з коментуванням (с 133, завдання853)
30•8 = 240 640:8 = 80
90•3 = 270 350: 7 = 50
120:6-5=100 400:5: 10 = 8
240 - 180 : 3 = 180 540 + 60 • 6 = 900
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Фронтальна робота над за дачею (с 133, завдання 854)
— Прочитайте задачу.
— Що в задачі відоме? Що треба дізнатися?
— Чи можемо відразу відповісти на питання задачі?
— Що повинні взнати спочатку? (Скільки посіяли ячменю.)
— Що дізнаємося другою дією? (Скільки посіяли ячменю і проса разом.)
— Якою дією дізнаємося кількість посіяної кукурудзи? (Множенням)

Розв'язання
1) 60 : 3 = 20 (кг) — посіяли ячменю;
2) 60 + 20 = 80 (кг) — посіяли проса і ячменю разом; 3)80-3 = 240 (кг)
Відповідь: 240 кг посіяли кукурудзи.
2. Розв'язування нерівностей (с. 133, завдання 8SS)
— Запишіть усі значення букви лг, при яких нерівності правильні. Відповіді:
1)х = 26; 25; 24; 23; 22; 21; 20.
2)*-4;3;2;1;0.
3)х = 6;5;4;3;2;1;0.
3. Гра «Віконечка» (с. 133, завдання 856)
— Спишіть, вставляючи пропущені числа.
8 м 6 дм = 86 дм 30 мм = 3 см
6 дм 4 см = 64 см 140 см = 1 м 40 см
4. Робота над задачею (с. 133, завдання 857)
Розв'язання
330 • 3 = 990 (м)
5. Самостійна робота над задачею (с 133, завдання 858)
Розв'язання
120: 4 = 30(кг)
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Як називаються числа при діленні?
— Як знайти ділене? дільник?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С 133, завдання 860; 861.

 




Переглядів: 559

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | МАТЕМАТИКА 17.03

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.