Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач.

Мета: вчити учнів застосовувати під час обчислень залежність частки від зміни дільника; формувати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; закріплювати навички ділення двоцифрового числа на двоцифрове; розвивати мислення; виховувати Інтерес до предмета.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 975
Діти зібрали і здали в аптеку 4 кг квітів мати-й-мачухи, 8 кг березових бруньок, а молодих пагінців сосни — у 5 разів більше, ніж квітів мати-й-мачухи та березових бруньок разом. Скільки кілограмів пагінців сосни зібрали діти? ((4 + 8) • 5 = 60 (кг))
Завдання 976
— Назву якої рослини отримали? Що ви знаєте про спориш?
Спориш (або пташиний горець) — це трав'яниста рослина. Росте на витоптаних стежках, недоглянутих футбольних полях та інших не дуже родючих місцях.
Пташиний горець може стелитися по землі, або рости у вигляді невисокого чагарнику. По ньому можна ходити і навіть бігати — стебла рослини пронизані еластичними волокнами, які не дають гілочкам зламатися. Але, незважаючи на свою невибагливість, спориш володіє цінними лікувальними властивостями.
2. Гра «Ланцюжок»
їй ряд 2-й ряд 3-й ряд
120•6:10 320 : 2 • 4 180 • 5 : 100
780:3•2 450-2: 10 400: 5•12
640:4:8 150•3:9 720:6:40
360:4•11 420:6•12 60•16:8
60•6•2 480:8•15 18•40:8
350•2:10 90 : 2 • 10 (700 - 350)•2
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми розглянемо, як змінюється частка від зміни дільника.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Розв'язування рівнянь (с 148, завдання 977)
— Що невідомо в рівняннях? Як знайти дільник?
12:х=3 60:* = 3 120:* = З
х = 4 х = 20 х = 40
2. Робота в парах (с 148, завдання 978)
— Порівняйте дільники й частки та зробіть висновок.
Висновок. Якщо дільник збільшити {зменшити) в кілька разів при незмінному діленому, то частка зменшиться {збільшиться) у стільки ж разів.
3. Коментоване розв'язування прикладів (с. 148,завдання 979)
— Порівняйте вирази у кожному стовпчику. Знайдіть значення виразів нижнього рядка, використовуючи значення відповідних виразів верхнього.
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Робота над задачами
1) Завдання 980 (с.149)
— Про що розповідається в задачі?
— Що відомо про яблучний сік?
— Що відомо про томатний сік?
— Якою дією взнаємо про кількість банок яблучного (томатного) соку?
— Якою дією відповімо на питання задачі? Розв'язання
їй спосіб
1) 180 : 3 = 60 (бан.) — яблучного соку;
2) 120 : 3 = 40 (бан.) — томатного соку;
3) 60 + 40 =100 (бак.)
2-й спосіб
1)180 +120 = 300 (л) — усього соку;
2)300:3 = 100 (бан.)
— На скільки більше буде банок томатного соку, ніж яблучного? (60 — 40 = 20 {бан.))
2) Завдання 981 (с.149)
Колективне розв'язування задачі. Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.
— Запишіть розв'язання різними виразами.
1)(8 + 4)-2 = 24(м)
2)8-2 + 4-2 = 24(м)
Відповідь: 24 метри плінтуса витратили.
2. Офтальмологічна пауза
3. Розв'язування логічних завдань
1) Завдання 982 (с. 149).
Розв'язання 1)111-11 = 100;
2)(5 + 5 + 5+5)-5 = 100 3)(5-5-5)-(5-5)- 100 4)5(5-5: 5)-5= 100
2) Котра зараз година, якщо частина доби, що залишилася, у 2 рази менше, ніж та, що минула?
Відповідь: 16.00 год.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що нового дізналися на уроці?
— Як зміниться частка при зміні дільника?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 149, завдання 983; 984.

 

 




Переглядів: 1220

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.