МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
НОРМАТИВНИЙ РІВЕНЬЗМІСТ ТЕМИ ЗА ПРОГРАМОЮ · Реакція споживача на зміну його доходу. Зміна оптимального стану споживача в результаті зміни його доходу. Графічний аналіз і побудова лінії «дохід—споживання». Нахил лінії як свідчення ставлення споживача до благ. Поняття «благо з нормальною споживчою цінністю» і «благо з низькою споживчою цінністю». Крива Енгеля; закон Енгеля—Швабе. Розподіл споживчих затрат за напрямами їх використання. · Реакція споживача на зміну цін товарів. Зміна вибору споживача в результаті зміни ціни одного з товарів та обох товарів. Побудова лінії «ціна—споживання». Траєкторія розвитку споживання як результат зниження цін. Побудова лінії індивідуального попиту споживача. · Ефект заміщення та ефект доходу. Визначення умов, що аналізуються: моделі зменшення ціни одного з товарів за незмінності цін на інші товари та доходу споживача. Неоднозначність впливу на вибір споживача. Розкладання сукупної зміни обсягу попиту на дві складові: ефект доходу та ефект заміщення. Одно- та різноспрямований вплив ефектів. Парадокс Гіффена. Ефекти заміщення і доходу як основа побудови функції індивідуального попиту на благо в ординалістській теорії корисності. · Надлишок споживача. Утворення «надлишку споживача» в результаті перевищення корисності товарів, що купуються, щодо ціни. Приріст надлишку споживача як зміна його добробуту. Сукупний надлишок споживачів і формування ринкового попиту на певний товар. Зміна надлишку і витрати в результаті введення податків і дотацій на товари. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ Самостійне опрацювання деяких нормативних складових теми дещо ускладнене різноманітним за сутністю та обсягом матеріалом, що подається в основних підручниках. У зв’язку з цим варто звернути особливу увагу на те, що у підручниках Е. Дж. Долана та Д. Ліндсея [3], К. Макконнелла та С. Брю [6] практично не розглядається зазначений матеріал. У підручнику Р. Ємцова та М. Лукіна [4, гл. 7] подано не лише нормативний матеріал з теми, але й розкладення підсумкового впливу ефектів доходу і заміщення за Є. Слуцьким та Д. Хіксом. Закон Енгеля та закон Енгеля—Швабе як прикладні наслідки мікроекономічних досліджень найповніше подано у [14, гл. 15]. Тут же [14, гл. 16] розглядається випадок «неприродного» ставлення споживачів до зростання ціни — «ефект Гіффена», дещо коротше — у [2, гл. 2]. Ті, хто володіє технікою інтегрування і не задовольняється геометричними ілюстраціями, можуть скористатися матеріалами про надлишки споживача в [14, лекція 17], дещо спрощено — в [4, гл. 5]. Читайте також:
|
||||||||
|