Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інтеграційно-прикладні аспекти теорії поведінки споживача

Теорія споживчого вибору має широку сферу застосування. Інструментарієм раціонального вибору в умовах обмежених засобів досягнення поставленої мети можна скористатися для розв’язання різноманітних економічних задач: пояснення і передбачення результатів економічної політики, що впливає на ціни і доходи, рішень щодо використання виробничих ресурсів. Виконуючи обгрунтування економічних рішень як на макро-, так і на мікрорівні економіки, можна застосувати зазначені моделі у розробці теоретико-методологічної, діагностичної або конструктивно-впроваджувальної частини консультаційного (курсового) проекту, випускної роботи. Вказане є елементами наукових досліджень майбутніх фахівців з макроекономічного планування і державного регулювання, управління персоналом, економіки підприємства, менеджменту організацій тощо. Це може методологічно поглибити прикладні дослідження за тематикою:

П.15. Нефункціональні мотиви споживчого попиту.

П.16. Взаємодоповнюваність і взаємозамінність благ в обгрунтуванні цінової політики фірми.

П.17. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків економічної політики уряду.

П.18. Використання ефектів доходу і заміни у державному регулюванні цін на споживчі товари.

П.19. Формування виробничої програми підприємства.

П.20. Соціальні ефекти у поясненні зв’язків між ринковим та індивідуальним попитом.

П.21. Раціонування (обмеження закупівель) та його пояснення теорією поведінки споживача.

П.22. Еластичність у аналізі проблем оподаткування в Україні.

Вивчення реакції споживача на зміну цін товарів і доходів, проблеми формування системи уподобань може стати предметом особливих досліджень маркетологів:

П.23. Порядок уподобань та оптимальний план споживання домогосподарства.

П.24. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків комерційної діяльності підприємства.

П.25. Дослідження впливу доходу на обсяг попиту споживача.

П.26. Еластичність і прогнозування змін у виторгу продавців товарів.

П.27. Компенсований попит і добробут споживача.

П.28. Розробка сценарію споживчого вибору у ситуації рідкісності (або множинності) товарів.

Теорія споживчого вибору є цікавою не лише економісту. Вона здатна пояснити вибір й у неринковій діяльності: як приймаються рішення про шлюб, збільшення сім’ї; як розподіляється час між роботою та дозвіллям працівника тощо.

Широке використання сучасного апарату економіко-статистичного аналізу теорії поведінки споживача дає змогу студентам поєднувати набуті знання зі статистикою (еластичність, індексний аналіз), економетрією (оптимізація вибору) та іншими дисциплінами.

 

Тема 6

МІКРОЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ
ПІДПРИЄМСТВА


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  3. Абетка елементів поведінки тварини
  4. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії вартості
  7. Альтернативні теорії вартості
  8. Альтернативні теорії вартості
  9. Альтернативні теорії вартості
  10. Альтернативні теорії капіталу
  11. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  12. Альтернативні теорії максимізації




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОГЛИБЛЕНИЙ РІВЕНЬ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.