МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інтеграційно-прикладні аспекти теорії поведінки споживачаТеорія споживчого вибору має широку сферу застосування. Інструментарієм раціонального вибору в умовах обмежених засобів досягнення поставленої мети можна скористатися для розв’язання різноманітних економічних задач: пояснення і передбачення результатів економічної політики, що впливає на ціни і доходи, рішень щодо використання виробничих ресурсів. Виконуючи обгрунтування економічних рішень як на макро-, так і на мікрорівні економіки, можна застосувати зазначені моделі у розробці теоретико-методологічної, діагностичної або конструктивно-впроваджувальної частини консультаційного (курсового) проекту, випускної роботи. Вказане є елементами наукових досліджень майбутніх фахівців з макроекономічного планування і державного регулювання, управління персоналом, економіки підприємства, менеджменту організацій тощо. Це може методологічно поглибити прикладні дослідження за тематикою: П.15. Нефункціональні мотиви споживчого попиту. П.16. Взаємодоповнюваність і взаємозамінність благ в обгрунтуванні цінової політики фірми. П.17. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків економічної політики уряду. П.18. Використання ефектів доходу і заміни у державному регулюванні цін на споживчі товари. П.19. Формування виробничої програми підприємства. П.20. Соціальні ефекти у поясненні зв’язків між ринковим та індивідуальним попитом. П.21. Раціонування (обмеження закупівель) та його пояснення теорією поведінки споживача. П.22. Еластичність у аналізі проблем оподаткування в Україні. Вивчення реакції споживача на зміну цін товарів і доходів, проблеми формування системи уподобань може стати предметом особливих досліджень маркетологів: П.23. Порядок уподобань та оптимальний план споживання домогосподарства. П.24. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків комерційної діяльності підприємства. П.25. Дослідження впливу доходу на обсяг попиту споживача. П.26. Еластичність і прогнозування змін у виторгу продавців товарів. П.27. Компенсований попит і добробут споживача. П.28. Розробка сценарію споживчого вибору у ситуації рідкісності (або множинності) товарів. Теорія споживчого вибору є цікавою не лише економісту. Вона здатна пояснити вибір й у неринковій діяльності: як приймаються рішення про шлюб, збільшення сім’ї; як розподіляється час між роботою та дозвіллям працівника тощо. Широке використання сучасного апарату економіко-статистичного аналізу теорії поведінки споживача дає змогу студентам поєднувати набуті знання зі статистикою (еластичність, індексний аналіз), економетрією (оптимізація вибору) та іншими дисциплінами.
Тема 6 МІКРОЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ Читайте також:
|
||||||||
|