МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розв’язанняОбсяг виробництва, що максимізує прибуток підприємства, задається умовою МR = MC. Звідси маємо оптимальний обсяг виробництва для умов монополістичної конкуренції: 20 – 2Q = 3Q – 10, Qм.к. = 6. Якби підприємство діяло на ринку досконалої конкуренції, то у довгостроковому періоді обсяг виробництва задавався би умовою Р = MR = = MC = LAC min. Тоді 3Q – 10 = 11, звідси Qд.к. = 7. Отже, недовантаження виробничих потужностей становить Qд.к.– Qм.к. = 1(тис. од. річного випуску). Відповіді на тести: Б.11.1 б); Б.11.2 в); Б.11.3 в); Б.11.4 б); Б.11.5 а); Нормативний рівень Зміст теми за програмою · Ознаки і поширення монополістичної конкуренції. Спільні риси та відмінності монополістичної конкуренції порівняно з досконалою конкуренцією та чистою монополією. Кількість товаровиробників і диференціація виробів. Умови вступу до галузі. Нецінова конкуренція за даної ринкової структури. · Модель поведінки підприємства-монополістичного конкурента. Еластичність попиту за монополістичної конкуренції. Прибутковість і збитковість підприємства у короткостроковому періоді. Визначення оптимального обсягу продажів і цінова політика. Умова досягнення та підтримання беззбитковості у довгостроковому періоді. · Нецінова конкуренція. Суть і передумови розвитку нецінової конкуренції. Поглиблення диференціації продукту: позитивні наслідки і загрози. Реклама товару. Вплив рекламної діяльності на обсяг продажів і витрат. · Ефективність монополістичної конкуренції. Наслідки нецінової конкуренції споживачів: діапазон споживчого вибору і втрати вільного часу. Позитивний і негативний аспекти рекламної пропаганди товарів. Надлишкова виробнича потужність, її наслідки для товаровиробника та суспільства в цілому. Методичні вказівки До самостійного Основний зміст даної теми розкривається в підручниках [2]—[13], [15]. Поглиблений теоретичний аналіз проблем наведено в роботах Е. Чемберліна [39, гл. IV, V, с. 93—162] та Дж. Робінсон (Економическая теория несовершенной конкуренции. — М.: Прогресс, 1986. — Гл. 3—5. — С. 88—130); стислий екскурс в історію питання — в статті П. Е. Семюелсона [33, с. 354—370]. Аналіз із застосуванням математики запропоновано в книзі У. Баумоля (Економическая теория и исследование операций / Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1965). Узагальнюючий аналіз і зіставлення ефективності різних ринкових структур найчіткіше викладено у підручнику [8, гл. 7, с. 221—223, 228—230, 234; гл. 8, с. 264, 267]. Скласти уяву про особливості поведінки підприємства на ринку товару за умов невизначеності та ризику можна за підручниками [9, розд. 5, с. 134—158], [15, розд. 9], а також за книгою О. Ястремського [41]. Читайте також:
|
||||||||
|