Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПОГЛИБЛЕНИЙ РІВЕНЬ

Орієнтовна тематика проблем
для дискусій і наукових досліджень

П.1. Аналіз ціноутворення та зайнятості ресурсів у виробництві.

П.2. Формування цін на ресурси і грошові доходи домогосподарств.

П.3. Ефективний розподіл доходів у динамічній економіці.

П.4. Ціни на виробничі ресурси і найменш витратне їх поєднання у виробництві продуктів.

П.5. Етика розподілу доходів через призму ринку ресурсів.

П.6. Інституціональні чинники ринку ресурсів.

П.7. Заробітна плата як найважливіша ціна в економіці.

П.8. Мікроекономічний аналіз впливу трудових спілок на рівень і структуру заробітної плати.

П.9. Економічні наслідки встановлення мінімального рівня заробітної плати.

П.10. Відмінності у рівнях заробітної плати: причини, об’єктивні чинники, оцінка реалій.

П.11. Глобалізація виробництва і рівень заробітної плати.

П.12. Ставка заробітної плати і рівень зайнятості.

П.13. Підвищення заробітної плати і безробіття.

П.14. Економічне зростання як чинник зайнятості.

П.15. Інвестування у капітал як відкладене споживання.

П.16. Мікроекономічний аналіз взаємозв’язку інвестицій і процентних ставок.

П.17. Інвестування як процес створення капіталу.

П.18. Процентна ставка та її вплив на рівень і структуру виробництва інвестиційних товарів.

П.19. Економічні та неекономічні джерела «чистого економічного прибутку» підприємця.

П.20. Прибуток як генератор ринкової економіки.

П.21. Визначення ціни кредиту в мікроекономіці.

П.22. Рента і ціни факторів виробництва як знаряддя раціонального використання обмежених ресурсів.

П.23. Поточна вартість активів в обгрунтуванні інвестиційних рішень.

П.24. Заробітна плата, процент, рента і прибуток як форми доходу від факторів виробництва.

П.25. Теорія ефективних податків (теорія Рамсея) і мінімізація неефективності ринкової економіки.

Інтеграційно-прикладні аспекти
теорії ринків факторів виробництва

Розуміння того, як функціонують ринки факторів виробництва, створює основу передусім для усвідомлення економічної природи відмінностей у доходах членів суспільства. Володіючи інструментарієм мікроекономічного аналізу, нескладно моделювати ситуації на певному ринку ресурсів і прогнозувати наслідки впливу різних чинників. Аналіз способів, за допомогою яких добуваються кошти для створення нового капіталу, як функціонують фінансові ринки, як відбувається процес інвестування і формується процентна ставка, є необхідним компонентом теоретичної підготовки фінансових менеджерів, економістів підприємств, банкірів, менеджерів-аграріїв. Їм стануть у пригоді теоретичні розробки таких проблем:

П.26. Процентна ставка як критерій вибору інвестиційних проектів.

П.27. Переміщення ресурсів між альтернативними напрямками їх використання як наслідок механізму ціноутворення на ринку ресурсів.

П.28. Поєднання вхідних факторів виробництва і максимізація прибутку підприємства.

П.29. Еластичність попиту на ресурс та її практичне застосування.

П.30. Науково-технічний прогрес та інноваційні прибутки.

П.31. Прибуток як винагорода за ризик підприємця.

П.32. Капітал підприємства та оптимізація його структури.

П.33. Амортизаційна політика підприємства і попит на капітал.

П.34. Оцінка майбутніх доходів і вибір варіанта альтернативних капіталовкладень.

П.35. Сільськогосподарський попит на землю: особливості, основні чинники.

П.36. Економічна і земельна рента: спільні риси та відмінності.

П.37. Ціна землі як капіталізована рента.

П.38. Державне регулювання у сфері аграрної політики: оцінка ситуації в Україні.

П.39. Інвестиційна активність в Україні: пояснення за концепцією поточної вартості.

Дослідження майбутніми фахівцями з економіки праці проблем державної соціальної політики, оплати праці, відносин власності та розподілу доходів між членами трудових колективів доцільно розпочинати з поглибленого вивчення таких аспектів ринку праці:

П.40. Попит на працю та її розподіл: глобальна перспектива.

П.41. Оплата та інтенсивність праці: аналіз систем оплати праці.

П.42. Обмеження мобільності працівників і диференціація заробітної плати.

П.43. Інноваційні програми у сфері трудових відносин і підвищення продуктивності праці.

П.44. Реальна заробітна плата і продуктивність праці: аналіз залежності.

Теорія ринку факторів виробництва дає кожному члену суспільства розуміння того, як оцінити власний підприємницький талант, ефективність внеску держави (батьків, спонсорів) у здобутті вищої освіти та усвідомлено вибрати напрям ділової кар’єри. Студентам доцільно дослідити такі проблеми:

П.45. Мікроекономічний аналіз етичності принципу «кожному — відповідно до того, що він створює».

П.46. Вирівнювальні відмінності в оплаті праці: негрошовий аспект.

П.47. Рівень освіти та індивідуальний дохід.

П.48. Інвестиції у людський капітал і добробут.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  5. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  6. Базовий рівень
  7. Базовий рівень підготовки.
  8. Безробіття та його природний рівень
  9. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  10. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  11. В Україні немає свого фільмофонду і державного кіномузею, низький рівень кіноосвіти. Зовсім зникла кінопреса (журнали “Новини кіноекрана”, “Вавилон”).
  12. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні завдання | Розділ 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.