МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Шевчук О.П,Тема. У світі інформації. Мета: формувати в учнів уявлення про інформацію, розширити інформаційну картину світу; розвивати елементи логічного мислення, пізнавальні інтереси, пам'ять, увагу, кмітливість; формувати комунікативну компетентність учнів; виховувати цікавість до предмета. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок. Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, програма «». Підручник «Сходинки» (3 клас). Друковані зошити «Сходинки» (3 клас). Картки для логічної розминки, роботи в парах Хід уроку І. Організаційний момент. Діти, ви всі готові до уроку. А чи цікавий буде наш урок, це залежить від вас. Наскільки старанно, уважно ви будете працювати. Я вам бажаю успіхів, удачі. II. Повторення вивченого матеріалу. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. 1. Вправа «Мікрофон»: – Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя. – Не торкайся проводів, розеток, незнайомих кнопок та клавіш. – Спину тримай рівно. – Сиди на відстані не менше 50см від екрана монітора. – Не працюй брудними та вологими руками.
2. Гра «Так – ні». - До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя. - Коли зайшли до комп’ютерного класу, то швидко включаємо комп’ютер. - Біля комп’ютера сидимо рівно. - Відстань від очей до монітора повинна бути маленькою, щоб краще бачити і не псувати зір. - Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо. - Під час роботи в класі їмо фрукти. - Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером. - Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди. - Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера; - При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.
ІІІ. Розминка. Завдання від Розумника Чорняві пташинки На кожній сторінці Мовчать та чекають, Доки їх вгадають. (Букви )
Дуже я потрібна всім – І дорослим, і малим. Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. ( Книга)
Ось так дім – одне вікно! Кожен день в ньому - кіно! (Телевізор) Гра «Продовж речення». - Через вуха людина сприймає інформацію... (слухову – радіо, телефон...) - Через очі людина сприймає інформацію... (зорову – телебачення, комп'ютер...) IІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні ми підемо в гості до Ведмедика. Ми розповімо Ведмедику, як ми можемо отримувати інформацію. Що таке інформація і як її можна використовувати.
|
||||||||
|