МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вчитель інформатики ЗОШ№15, м. Кам'янець-ПодільськийВоронюк Ольга Юріївна УРОК 18 тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок Тема:Створюємо комп'ютерну презентацію Мета. o навчальна:дати учням уявлення про середовище редактора презентацій; формувати навички процесу створення презентацій; вміння розрізняти текстові та графічні об’єкти слайда презентації, вводити текст до слайду презентації; o розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення; o виховна: виховувати зосередженість, взаємодопомогу. Обладнання: програма редакторпрезентацій«PowerPoint», роздаткові матеріали, презентація вчителя. Хід уроку: I. Організація класу. Привітання. Визначення відсутніх. Промовляємо разом девіз нашого уроку: Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи, швидше в клас! За комп'ютер сядем чемно, Хай мине час - недаремно.! II. Розминка Бліц-опитування - Що означає слово презентація? - Що таке комп'ютерна презентація? - Для чого призначені слайди? - Як переглядати презентації?
III. Вивчення нового матеріалу(презентація). 1. Актуалізація опорних знань. На минулому уроці ми розглянули поняття презентації. Сьогодні беремося до дій. Ви заготовили плани ваших презентацій – візиток класу? Перевірка творчих робіт – вибіркові демонстрації виконаного учнями у зошитах з їх коментарями. 2. Мотивація навчання Учитель. А скажіть-но, діти, як називаються програми, які допомагають створювати на комп'ютері зображення, тексти? (учнівські варіанти відповідей). От і програми-помічники для створення презентацій називаються редакторами презентацій. 3. Повідомлення теми і мети. Сьогодні ви ознайомитеся з новою комп'ютерною програмою, що допомагає створювати презентації PowerPoint (Впливовий зміст) і почнете вчитися нею користуватися. Тема уроку — «Створюємо комп'ютерну презентацію». 4. Пояснення матеріалу (з елементами бесіди). А тепер ознайомимось з новим редактором презентацій, його зовнішнім виглядом і особливостями. Погляньте на мою презентацію до уроку і пригадайте презентації переглянуті на минулому уроці. Всі вони створені у PowerPoint. Робота з підручником (п.18, ст.83): читання тексту ланцюжком вголос по абзацах. Робота в зошитах з друкованою основою. Виконати завдання 2, 3. Фізкультхвилинка. Тупоти, ведмедику, плескай у долоні. Посміхнись, повернись, присідай зi мною. Руки вгору, в сторони, уперед i вниз, Нахились і прогнись, присядь i піднімись. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Робота з комп’ютером. Робота з програмою " PowerPoint ". Бесіда по правилам техніки безпеки. Учень, забігши до кабінету інформатики, ввімкнув комп'ютер coбi і сусіду i, не знаючи чим треба буде займатися на уроці, почав натискувати вci клавіші. Чи порушив він правила техніки безпеки? Які? Отже ми сьогодні вияснили, що однією з програм, що допомагають створювати презентації є PowerPoint. Почнімо створювати власні презентації, користуючись рекомендаціями підручника на ст. 85. Вчитель демонструє і коментує дії по виконанню пунктів рубрики «Працюємо за комп'ютером» Учні самостійно працюють за комп'ютерами, повторюючи дії вчителя у відповідності до складених вдома планів. Фізкультхвилинка для очей. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити тричі. Типові питання до уроку
|
||||||||
|