МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Закріплення вивченого матеріалуБесіда 1. У чому полягає головна мета курсу « Людина і світ » ? 2. Чим відрізняється розуміння людини у міфології, релігії, науці та філософії? IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ Курс «Людина і світ», який ви будете вивчати в 11-му класі, допоможе вам сформувати особистий світогляд, здійснити світоглядне самовизначення, що є необхідною умовою успішної життєдіяльності людини. Набуті на Заняттяах знання допоможуть активно включитися в суспільне життя держави, сформувати активну життєву позицію. V. Домашнє завдання 1. Опрацювати відповідний матеріал підручника. 2. Виписати у словник нові поняття та опрацювати їх. 3. Написати есе «Я і моя сім’я», або підготувати комп' ютерну презентацію. Тема 2. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЗАНЯТТЯ 2 Поняття «соціалізація». Ґендерна соціалізація особистості Мета: Навчальна: · ознайомити з процесом соціалізації (сутність, етапи, проблеми, значення); формувати вміння застосовувати знання з різних навчальних курсів і власного життєвого досвіду для вирішення навчальних практичних завдань; Розвиваюча: · сформувати вміння уважно слухати, осмислювати сказане викладачем та конспектувати аргументи під час лекції; навчити виділяти нові компоненти знань із теми, формувати вміння робити аналіз даного матеріалу. Виховна: · розвивати готовність і потребу учнів до самопізнання і самореалізації своєї особистості; сприяти соціалізації студентів в нових умовах; сприяти формуванню активної життєвої позиції.
Тип ЗАНЯТТЯ:вивчення нового матеріалу. ХІД ЗАНЯТТЯ I. Організаційний момент ЗАНЯТТЯ II. Мотивація навчальної діяльності Викладач. Я пропоную вам послухати оповідку про давньогрецького філософа Діогена. Одного разу вдень Діоген пішов багатолюдними вулицями Афін з ліхтариком в руках, промовляючи: «Шукаю людину». Бесіда 1. Кого шукав Діоген? 2. Що для вам здалося дивним у поведінці філософа? 3. Як ви вважаєте, на яких ознаках особистості зосередився Діоген? 4. Які ознаки особистості можете назвати ви? ОЗНАКИ ОСОБИСТОСТІ – Здатна відповідати за свої вчинки – Продукт соціалізації – Контролює свою поведінку – Самостійна у своїх вчинках Висновок.Саме суспільство, а не природа максимально впливає на особистість. Читайте також:
|
||||||||
|