Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Універсальна динамічна характеристика автомобіля

 

Універсальна динамічна характеристика (рис. 2.3, 2.4) відображає залежність динамічних якостей автомобіля (автопоїзда) у різних варіантах його вагового завантаження від швидкості руху.

Ця характеристика, окрім нижньої осі абсцис з нанесеними на ній поступальними швидкостями руху автомобіля V, має верхню вісь абсцис, на якій відкладаються в масштабі значення коефіцієнта завантаження автомобіля Г=1,2,...,k.

Коефіцієнт завантаження дорівнює відношенню заданої експлуатаційної ваги Gа автомобіля (автопоїзда) до його власної мінімальної експлуатаційної ваги Gо (Г = Gа/Gо). Мінімальне значення коефіцієнта завантаження (Гmin=1) відповідав руху незавантаженого автомобіля без причепа.

Побудова універсальної динамічної характеристики здійснюється наступним чином. Від ординати 0D1, (рис. 2.3, 2.4), на якій нанесена цифрова шкала динамічного фактора незавантаженого автомобіля Г=1, вправо через рівні інтервали проводять ординати Г=2, Г=3,..., Г=k. На ординаті Г=2 наносять масштабну шкалу D2, масштабний коефіцієнт якої вдвоє меншій, ніж на ординаті 0D1, (μD2=0,5μD1). Похилими прямими з'єднуються точки, що відповідають однаковим значенням динамічного фактора на ординатах Г=1 і Г=2. Точки перетину цих прямих з іншими ординатами утворюють на них масштабні шкали динамічного фактора μDk=0,5μD1k для відповідних значень коефіцієнтів вагового завантаження автомобіля.

Для визначення динамічного фактора за будь-якого завантаження автомобіля вираховують значення Г, що відкладається у масштабі на верхній осі абсцис, і через отриману точку проводять вертикаль. У точках перетину вертикалі з похилими прямими динамічного фактора отримуємо його числове значення.

За допомогою універсальної динамічної характеристики для різних шляхових і навантажувальних умов роботи автомобіля, під час усталеного руху можна розв'язувати наступні експлуатаційні задачі, зокрема визначати:

-передачі, на яких може працювати автомобіль, та максимальну швидкість Vmax його руху у заданих дорожніх умовах ψ із завантаженням Г;



Интернет реклама УБС

- найбільші дорожні опори, які може подолати автомобіль, рівномірно рухаючись на різних передачах при різних завантаженнях;

– максимальний кут підйому і який може подолати автомобіль на різних передачах під час рівномірного руху за відомих f і Г з виразу:

і = Df, (2.22)

-де f – коефіцієнт опору коченню;

– максимальне прискорення jmax, яке може розвинути автомобіль на різних передачах за відомих, ψ і Г з виразу:

, (2.23)

де δоб – коефіцієнт обертових мас;

-максимальну вагу причепа Gп max, який може буксирувати автомобіль на різних передачах у заданих дорожніх умовах ψ, і вагу Gв вантажу, що може перевозити автомобіль;

-час перебування в дорозі автомобіля за відомими дорожніми умовами ψ і довжиною ділянки S дороги.

 

 

 
 

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  5. Аварія автомобіля
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  9. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  10. Аналіз розриву», його характеристика
  11. Анатомо-біомеханічна характеристика положень і рухів тіла
  12. Антична філософія як перший етап західної філософської традиції. Загальна характеристика




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динамічна характеристика автомобіля | Економічна характеристика автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.