Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад виконання технічного завдання

 

 

Технічне завдання

 

 

1 Введення

 

 

Найменування – тестова система контролю знань для студентів Машинобудівного коледжу Донбаської державної машинобудівної академії.

Коротка характеристика: ІС призначена для отримання оцінки знань студентами Машинобудівного коледжу Донбасівської державної машинобудівної академії.

Область застосування ІС – використовування її як повнофункціонального програмного комплексу для контролю знань студентами Машинобудівного коледжу Донбасівської державної машинобудівної академії.

 

 

2 Підстава для розробки

 

 

Розробка даного проекту ведеться на підставі завдання на проходження навчальної практики з дисципліни «Технологія програмування та створення програмних продуктів» (назва дисципліни відповідає назві дисципліни в рамках якої ведеться навчальна практика)

Дана ІС реалізується в рамках навчальної практики по темі «Тестова система контролю знань для студентів Машинобудівного коледжу Донбасівської державної машинобудівної академії».

 

 

3 Призначення розробки

Метою проекту – розробка комп’ютеризованої системи тестування для контролю одержаних знань, умінь і навиків студентами.

Вкажемо функціональне і експлуатаційне призначення комплексної системи, що розробляється:

1 Функціональне призначення: аналіз одержаних знань, умінь і навиків студентами Машинобудівного коледжу Донбасівської державної машинобудівної академії.

2 Експлуатаційне призначення: комплексна система може застосовуватися на всіх ЕОМ підрозділів учбового закладу, задовольняючих мінімальним вимогам до програмних і апаратних засобів для нормального функціонування додатку

 

 

4 Вимоги до програмного виробу

 

 

При реалізації і використовуванні статистики по тестуванню знань студентів повинні бути враховані вимоги до функціональних характеристик, надійності проекту, умов експлуатації, складу і параметрів технічних засобів, апаратної і програмної сумісності.

 

 

4.1 Вимоги до функціональних характеристик

 

 

ІС повинна надавати наступні можливості:

– об'єктивність оцінки, оскільки в тестовому контролі вплив суб'єктивних чинників (наприклад, таких, як обізнаність екзаменатора про поточну успішність іспитується, облік його поведінки на учбових заняттях і т.п.) виключений;

– достовірність інформації про об'єм засвоєного матеріалу і про рівень його засвоєння;

– ефективність – можна одночасно тестувати велике число учнів, причому перевірка результатів при цьому вироблятися набагато легше і швидше, ніж при традиційному контролі;

– надійність – тестова оцінка однозначна і відтворна;

– диференціацію навчання – оскільки в тестах міститися завдання різного рівня;

– реалізацію індивідуального підходу в навчанні – можлива індивідуальна перевірка і самоперевірка знань навчаються;

– порівнянність результатів тестування для різних груп студентів, які навчаються за різними програмами, з використанням різних методів і організаційних форм навчання.

ІС повинна надавати наступні можливості викладачу і адміністратору:

– надавати статистичні дані студента;

– виконувати аналіз статистичних даних з розрахунком загального рейтингу студента;

– формування списку неякісних студентів (чорний список) на основі аналізу виконання тестових завдань;

 

 

4.2 Вимоги до надійності

 

 

Система повинна виконувати наступні вимоги до надійності:

– підтримувати функції захисту від несанкціонованого доступу (розділення прав доступу до інформації баз даних для користувачів системи);

– обробляти помилкові дії користувача і повідомляти його про це;

– виключати аварійні ситуації, які прямо або побічно можуть привести до псування апаратної, програмної або інформаційної складової оточення користувача.

 

 

4.3 Умови експлуатації

 

 

Умови експлуатації повинні відповідати санітарним і технічним нормам експлуатації ЕОМ. Для обслуговування системи допускаються тільки спеціально навчені адміністратори, викладачі або розробники.

Умови експлуатації наступні:

– температура навколишнього повітря +5 – +30 0С;

– відносна вогкість для вибраних типів носіїв даних, не перевищуюча норму (45 – 60%);

– наявність кваліфікованого персоналу.

 

 

4.4 Вимоги до складу і параметрів технічних засобів

 

 

Мінімальні вимоги до програмних і апаратних засобів для нормального функціонування програмного продукту представлені в таблиці 1

 

Таблиця 1 – Вимоги до програмних і апаратних засобів

 

Найменування Характеристика
Процесор Intel Pentium III 600 і вище
Оперативний пристрій, що запам'ятовує 128Mb і більше
Операційна система Windows 2000/NT/XP/2003
Монітор SVGA дозвіл 1024х768
Місткість жорсткого диска вільне місце не менше 1 Gb
Клавіатура Genius KB–06 PS/2 –– роз'їм PS/2; 104 кл. + 3 енергосберег.; кабель 1.3м
Маніпулятор «Миша» Genius Net Scroll+ PS/2 oem –– роз'їм PS/2; 2 кнопки + скролінг–кнопка; кабель 1.4м
Мережева карта Швидкість не менше 10 Mb/s

 

 

4.5 Вимоги до інформаційної і програмної сумісності

 

 

Засіб реалізації – Delphi, тому що Delphi — одна з наймогутніших систем, що дозволяють на найсучаснішому рівні створювати як окремі прикладні програми Windows, так і розгалужені комплекси, призначені для роботи в корпоративних мережах і в Інтернет.

5 Вимоги до програмної документації

 

 

Попередній склад програмної документації встановлений відповідно до ДСТУ 3008–95 та Єдиній системі програмної документації. Нижче перерахований список програмних документів і їх зміст:

– структурна схема системи;

– текст програми – запис програми з необхідними поясненнями і коментарями;

– опис програми – відомості про логічну і фізичну модель, відомості про функціонування програми;

– програма і методика випробувань – вимоги, що підлягають перевірці при випробуванні програми, також порядок і методи контролю;

– технічне завдання – цей документ;

– записка пояснення – схема алгоритму, загальний опис алгоритму або функціонування програми, а також обгрунтування ухвалених технічних і техніко-економічних рішень;

– експлуатаційні документи – інструкції адміністратору, менеджеру і перевізнику.

 

 

6 Стадії і етапи розробки

 

 

Розробка програмного продукту проходить декілька стадій і етапів, які представлені в таблиці 2.

 

Таблиця 2 – Стадії і етапи розробки ПП

 

Стадії розробки Етапи робіт Зміст робіт
Технічне завдання 01.02.08.– 17.02.08. Обґрунтування необхідності розробки програми Коротка характеристика програмного забезпечення по організації тестування; підстава і призначення розробки; вимоги до програмного комплексу і документація; стадії і етапи розробки програми; порядок
Науково-дослідні роботи

Закінчення таблиці 2

 

  Розробка і затвердження технічного завдання контролю і приймання
Ескізний проект 20.02.08.– 28.02.08. Розробка ескізного проекту Попередня розробка структури вхідних і вихідних даних; уточнення середовища програмування; розробка і опис загальної алгоритмічної структури розробленої програми
Затвердження ескізного проекту
Технічний проект 03.03.08.–14.03.08. Розробка технічного проекту Уточнення структури вхідних і вихідних даних, визначення форми їх уявлення; розробка докладного алгоритму; розробка структури програми; остаточне визначення конфігурації технічних засобів; розробка заходів щодо упровадження програмного комплексу
Затвердження технічного проекту
Робочий проект 17.03.08.–24.03.08. Розробка програми Реалізація програмного комплексу по тестуванню знань студентів; відладка; розробка методики випробувань; проведення попередніх випробувань (тестування); коректування програмного забезпечення; розробка документації
Розробка програмної документації
Випробування програми
Впровадження 25.04.08.–01.05.08. Підготовка і передача програми. Підготовка і передача програмного комплексу; навчання персоналу використовуванню програмного комплексу; внесення коректувань в програмне забезпечення і документацію

 

 

7 Порядок контролю і приймання

 

 

Контроль здійснюється кінцевими користувачами системи, підключеними на етапі тестування системи.

Прийом комплексу здійснюється після його повної установки і настройки під конкретних користувачів і короткого курсу по навчанню користувачів.

Після закінчення розробки системи повинні бути проведені наступні види випробувань: тестування на захист від некоректного введення; тестування на повноту обміну інформацією між різними додатками.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 9930

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Приклад виконання керівництва програміста

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.