Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги

В розділі необхідно розробити компонувальну схему автомобіля, визначити параметри маси, координати центра ваги автомобіля.

Основними ваговими технічними характеристиками для автомобіля є: вантажопідйомність, пасажиромісткість, споряджена маса, повна маса.

Вантажопідйомність.Визначається як маса вантажу, який перевозиться без маси водія чи пасажирів у кабіні. Для легкового автомобіля і автобуса – маса пасажирів та їх багажу (без водія); для вантажного автомобіля – маса вантажу, що перевозиться в кузові; для сідельного тягача – навантаження на сідельно-зчіпний пристрій.

Вантажопідйомність легкового автомобіля, автобуса, кг, визначається за формулою:

де m1маса одного пасажира залежно від типу рухомого складу, кг;

n – пасажиромісткість, чол;

Mвант– маса вантажу (багажу), що перевозиться, кг.

Вантажопідйомність вантажного автомобіля зазначається у завданні на курсовий проект.

Пасажиромісткість (число місць).У число місць легкових автомобілів і кабін вантажних включене місце водія. В автобусах у число місць для сидячих пасажирів не включені місця обслуговуючого персоналу — водія, гіда й ін. Місткість автобусів наведена як сума числа місць для сидячих пасажирів і числа місць для вартих пасажирів з розрахунку 0,2 м2 вільної площі підлоги на одного стоячого пасажира (5 чол. на 1 м2) – номінальна місткість 0,125 м2 (8 чол. 1 м2) — гранична місткість.

Споряджена маса автомобіля, причепа, напівпричепа.Визначається як маса повністю заправленого (паливом, маслами, охолодною рідиною та ін.) і укомплектованого (запасним колесом, інструментом і т.п.), але без вантажу або пасажирів водія, іншого обслуговуючого персоналу та їх багажу.

Споряджену масу автомобіля, кг, орієнтовно визначають виходячи з коефіцієнта тари автомобіля:

,

де q – коефіцієнт спорядженої маси (коефіцієнт тари), приймається для вантажних автомобілів q=0,8…1,2; легкових автомобілів q=0,2…0,6; автобусів q=0,5…0,8.

Повна маса автомобіля (кг) визначається по формулах:

- для легкового автомобіля

ma = m0+mч× n +mб × n;

- для вантажного автомобіля

ma= т0 +mвп + mч×n+ mб × n.

Тут, m0 - споряджена маса автомобіля; mч - маса людини, приймається в розрахунках 75 кг; п - число місць у салоні автомобіля, включаючи водія; тб - маса багажу, приймається для пасажирів і водія легкового автомобіля mб=10 кг, для водія й пасажирів вантажного автомобіля mб=5 кг.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  5. I. Аналіз контрольної роботи.
  6. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  7. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  8. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  11. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 1074

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок представлення курсового проекту до захисту | Визначення навантаження на осі автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.