МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вибір параметрів трансмісії автомобіляУ процесі визначення параметрів трансмісії автомобіля виконуються розрахунки передаточних чисел головної передачі і0, коробки передач і додаткових коробок, якщо вони передбачені завданням. Передаточне число головної передачі і0 визначається з умови забезпечення максимальної швидкості автомобіля за формулою: , де івп - передаточне число вищої передачі коробки передач. rk – радіус кочення, м На вантажних автомобілях малої й середньої вантажопідйомності з бензиновим двигуном вища передача, як правило, є прямій (івп=1), на вантажних автомобілях з дизельним двигуном івп =0,7...0,88. На легкових автомобілях із чотириступінчастою коробкою передач вища передача також, як правило, пряма (івп=1), на легкових автомобілях з пятиступеневою коробкою передач івп =0,8...0,88. Легкові автомобілі, що мають пятиступеневу коробку передач, максимальну швидкість розвивають частіше на четвертій передачі, що має передаточне число, близьке до 1. Тому при визначенні і0 у формулі (1.9) рекомендується приймати івп=1. Передаточні числа головних передач сучасних легкових автомобілів знаходяться у межах 3,3...5,1; передаточні числа одинарних головних передач вантажних автомобілів знаходяться у межах 5...7; подвійних головних передач - 6,5...9,0 і більше. Передаточне число першої передачі визначається, виходячи з виконання наступних умов: 1. Можливості подолання автомобілем заданого максимального дорожнього опору: де - коефіцієнт максимального сумарного дорожнього опору (у розрахунках приймається =0,35...0,4 - для вантажних автомобілів; =0,35...0,5 - для легкових автомобілів); Ga - повна вага автомобіля. 2. Можливості повної реалізації зчіпної маси автомобіля: де - коефіцієнт зчеплення ( для сухої дороги з асфальтовим покриттям = 0,7...0,8); Gсц - зчіпна вага автомобіля дорівнює ваги, що доводиться на провідні мости автомобіля. Зчіпна вага автомобіля можливо визначити за формулою: де ксц - коефіцієнт зчіпної ваги автомобіля. Для вантажних автомобілів ксц = 0,67…0,75, для легкових автомобілів з переднім розташуванням двигуна й переднім ведучим мостом ксц=0,53…0,57, для легкових автомобілів з переднім розташуванням двигуна й заднім ведучим мостом ксц=0,52…0,55. Для повнопривідних автомобілів Gсц = Ga. 3. Забезпечення мінімальне стійкої швидкості руху vmin у заданих дорожніх умовах: де vmin=4...5 км/год - для автомобілів нормальної прохідності; vmin=3...4 км/год - для автомобілів підвищеної прохідності. Прийняте до проектування значення передаточного числа повинне перевищувати розрахункові значення по всіх умовах. Передаточні числа першої ступені коробки передач легкових автомобілів, як правило, складають і1=3,4...4,4; вантажних автомобілів і1=6,0...8,5.Передаточні числа проміжних ступенів можуть бути розраховані за геометричною прогресією або гармонійному ряду. Визначення передаточних чисел проміжних ступенів коробки передач за геометричною прогресією виконується за формулою: де т - номер ступеня коробки передач; n - число щаблів коробки передач за винятком передачі заднього ходу (приймається за прототипом). Знайдені значення передаточних чисел проміжних ступенів корегуються, збільшується на 5-15% інтервал між передаточними числами нижчих передач, зменшується передаточне число другої передачі на 5-15 %, зменшується на 5-15 % інтервал між передаточними числами вищих передач. При корегуванні передаточних чисел коробки передач повинні дотримуватися наступні рекомендації: При остаточному призначенні передаточних чисел коробки передач необхідно також ураховувати потрібний діапазон D, що представляє собою відношення передаточного числа нижчої передачі і1 до передаточного числа вищої передачі івп: . На сучасних легкових автомобілях D =3,5...4,5. На вантажних автомобілях малої й середньої вантажопідйомності D=6,5-8,5, при кількості передач, рівній 4...5. Сучасні коробки вантажних автомобілів можуть мати до 20 ступенів і D=25, що дозволяє забезпечувати більш ефективну експлуатацію автомобілів у різних дорожніх умовах. Передаточні числа коробок передач і головних передач для ряду сучасних легкових, вантажних автомобілів і автобусів наведено в дод. А2.
Читайте також:
|
||||||||
|