Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір параметрів трансмісії автомобіля

У процесі визначення параметрів трансмісії автомобіля виконуються розрахунки передаточних чисел головної передачі і0, коробки передач і додаткових коробок, якщо вони передбачені завданням.

Передаточне число головної передачі і0 визначається з умови забезпечення максимальної швидкості автомобіля за формулою:

,

де івп - передаточне число вищої передачі коробки передач.

rk – радіус кочення, м

На вантажних автомобілях малої й середньої вантажопідйомності з бензиновим двигуном вища передача, як правило, є прямій (івп=1), на вантажних автомобілях з дизельним двигуном івп =0,7...0,88. На легкових автомобілях із чотириступінчастою коробкою передач вища передача також, як правило, пряма (івп=1), на легкових автомобілях з пятиступеневою коробкою передач івп =0,8...0,88.

Легкові автомобілі, що мають пятиступеневу коробку передач, максимальну швидкість розвивають частіше на четвертій передачі, що має передаточне число, близьке до 1. Тому при визначенні і0 у формулі (1.9) рекомендується приймати івп=1.

Передаточні числа головних передач сучасних легкових автомобілів знаходяться у межах 3,3...5,1; передаточні числа одинарних головних передач вантажних автомобілів знаходяться у межах 5...7; подвійних головних передач - 6,5...9,0 і більше.

Передаточне число першої передачі визначається, виходячи з виконання наступних умов:

1. Можливості подолання автомобілем заданого максимального дорожнього опору:

де - коефіцієнт максимального сумарного дорожнього опору (у розрахунках приймається =0,35...0,4 - для вантажних автомобілів; =0,35...0,5 - для легкових автомобілів); Ga - повна вага автомобіля.

2. Можливості повної реалізації зчіпної маси автомобіля:

де - коефіцієнт зчеплення ( для сухої дороги з асфальтовим покриттям = 0,7...0,8); Gсц - зчіпна вага автомобіля дорівнює ваги, що доводиться на провідні мости автомобіля. Зчіпна вага автомобіля можливо визначити за формулою:

де ксц - коефіцієнт зчіпної ваги автомобіля.

Для вантажних автомобілів ксц = 0,67…0,75, для легкових автомобілів з переднім розташуванням двигуна й переднім ведучим мостом ксц=0,53…0,57, для легкових автомобілів з переднім розташуванням двигуна й заднім ведучим мостом ксц=0,52…0,55. Для повнопривідних автомобілів Gсц = Ga.

3. Забезпечення мінімальне стійкої швидкості руху vmin у заданих дорожніх умовах:

де vmin=4...5 км/год - для автомобілів нормальної прохідності;

vmin=3...4 км/год - для автомобілів підвищеної прохідності.

Прийняте до проектування значення передаточного числа повинне перевищувати розрахункові значення по всіх умовах.

Передаточні числа першої ступені коробки передач легкових автомобілів, як правило, складають і1=3,4...4,4; вантажних автомобілів і1=6,0...8,5.Передаточні числа проміжних ступенів можуть бути розраховані за геометричною прогресією або гармонійному ряду. Визначення передаточних чисел проміжних ступенів коробки передач за геометричною прогресією виконується за формулою:

де т - номер ступеня коробки передач;

n - число щаблів коробки передач за винятком передачі заднього ходу (приймається за прототипом).

Знайдені значення передаточних чисел проміжних ступенів корегуються, збільшується на 5-15% інтервал між передаточними числами нижчих передач, зменшується передаточне число другої передачі на 5-15 %, зменшується на 5-15 % інтервал між передаточними числами вищих передач.

При корегуванні передаточних чисел коробки передач повинні дотримуватися наступні рекомендації:

При остаточному призначенні передаточних чисел коробки передач необхідно також ураховувати потрібний діапазон D, що представляє собою відношення передаточного числа нижчої передачі і1 до передаточного числа вищої передачі івп:

. На сучасних легкових автомобілях D =3,5...4,5. На вантажних автомобілях малої й середньої вантажопідйомності D=6,5-8,5, при кількості передач, рівній 4...5. Сучасні коробки вантажних автомобілів можуть мати до 20 ступенів і D=25, що дозволяє забезпечувати більш ефективну експлуатацію автомобілів у різних дорожніх умовах.

Передаточні числа коробок передач і головних передач для ряду сучасних легкових, вантажних автомобілів і автобусів наведено в дод. А2.

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  4. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  5. Аварія автомобіля
  6. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  7. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  8. Аудиторська вибірка
  9. Багато вибіркові
  10. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  11. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  12. Безвибіркова кристалізація. Старіння.




Переглядів: 1235

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики | Визначення тягово-швидкісних характеристик автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.