Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Для практичного виконання наплавлення необхідно підготувати установку УД-209 та джерело струму ВДУ-506У3 до роботи:

- вставити деталь в патрон 5 (рис. 4), при необхідності підтиснути піноллю 2;

- перемістити каретку 3 до місця наплавлення;

- встановити виліт електроду, переміщуючи наплавлювальну головку кнопки 6,11 (рис. 5)

- визначити, при необхідності скорегувати шаг наплавлення з допомогою змінних шестерень коробки передач 7 (рис. 4);

- встановити необхідну швидкість подачі електроду, з допомогою шестерень механізму подачі 4 (рис. 4);

- встановити перемикач 10 в положення “Спіральне наплавлення”;

- рукояткою 8 (рис. 4) реверса задати потрібний напрямок обертання деталі;

- частоту обертання деталі встановити рукояткою 5 (рис. 5) у відповідне з таблицею 5 положення;

 

Таблиця 4 – Градуювання шкали вольтметра пульту керування УД-209 на частоту обертання деталі

Напруга, В
Частота обертання, хв-1 0,62 1,05 1,38 1,8 2,18 2,58 3,07 3,48
Напруга, В
Частота обертання, хв-1 3,48 4,36 4,8 5,16 5,63 6,09 6,48

 

- зміщення електроду із зеніту виконувати переміщенням наплавлювальної голівки каретки у поперечному напрямку;

- перемикачем 17 (рис.5)встановити необхідний напрямок переміщення каретки;

встановити сітьовий перемикач в положення “Вкл.” (в нижній частині панелі керування);

- на панелі керування ВДУ-506 (рис. 6) встановити вид зовнішньої характеристики перемикач 3 в положення I;

- увімкнути рубильник живлення випрямляча (щит силовий, лівий пакетник);

увімкнути вентилятор, кнопка 11 (рис. 6);

- тумблером 6 включити зварювальний ланцюг випрямляча;

- на холостому ходу встановити напругу наплавлення, ручкою резистора 5 по вольтметру 2;

відкрити вентиль балона з вуглекислим газом і встановити необхідний об’єм подачі вуглекислого газу (8¸12 л/хв.)

- увімкнути подачу газу кнопкою 16 (рис.5);

- натиснути на кнопку 9 “Пуск зварювання”, наплавити деталь;

- вимкнути установку, натиснувши кнопку 4;

- зняти деталь;

- вимкнути джерело струму;

Після охолодження (повітряне) деталі провести візуальну оцінку якості наплавлення. Порівняти свою (студента) оцінку з оцінкою учбового майстра, зробити висновки.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Короткі вказівки з техніки безпеки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.