Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Assess your progress in Module 1. Give marks for yourself. Compare them with the marks of your teacher

I know about the main processes in textile manufacturing and can shortly explain them (10 points)  
I can describe the university course of textile students training and speak about my studying at the university (10 points)  
I know the main terms presented in this Module (10 points)  
I can discuss my studying at the university, my choice of the profession, my professional plans for future (5 points)  
I can understand the texts in this Module (5 points)  
I can give an annotation of the texts from this Module (5 points)  

 

Revision. Self-check

I Match the words (5 points)


1 - apparel

2 - cloth

3 - development

4 - fibre

5 - sewing

6 - spinning

7 - thread

8 - weaving

9 - yarn

10 - graduate

 

a- нитка

b- полотно, тканина

c- волокно

d- шиття

e- випускник

f- прядіння

g- ткацтво

h- пряжа

i- розвиток

j- одяг


II Translate into Ukrainian (5 points)


1 - obtain the degree

2 - to use raw materials

3 - research work

4 - textile science

5 - fibrous materials

6 - fashionable garment

7 - spin fibres

8 - advanced technique

9 - background in textiles

10 - course curriculum


 

III Translate into English (10 points)

1. В текстильному виробництві є багато різних процесів.

2. Пряжа виготовляється з волокон.

3. Майбутні фахівці в галузі легкої промисловості навчаються в нашому університеті.

4. Підприємства з виробництву текстилю потребують кваліфікованих фахіців.

5. Деякі студенти займаються науковою роботою та розробляють новітні технології в текстилі.

 

IV Write down the questions to the sentences (5 points)

1. Modern textile technology covers many different areas.

What areas …?

2. The invention of the steam engine gave the world a new power source.

What...?

3. Textiles are produced in almost every country of the world.

Where …?

4. Our factory manufactures natural fabrics.

What fabrics …?

5. When I finish my course, I hope to get BS.

What degree …?

Total: 25 points

Module 2


Читайте також:

  1. A. When you meet someone for the first time, it is customary to introduce yourself.
  2. Act as a teacher in class, using the material from the lectures above.
  3. Advice to a Young Teacher
  4. Answer the questions about yourself.
  5. Assessment Procedure
  6. B. Put the verb into the most suitable form with future meaning, Present progressive or Present simple.
  7. B. Write down four things from the text that you think are surprising or interesting. Compare with your partner.
  8. C. Choose the best alternative between Past Simple or Past Progressive.
  9. C. Read and answer the questions about the following people who proved their teachers wrong and express your own opinion on each story.
  10. Compare the meanings of the given words. Define what semantic features are shared by all the members of the group and what semantic properties distinguish them from each other.
  11. Divide into pairs and tell each other about yourself. Fill in the chart, using the information about your partner. If necessary ask questions.




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI Read the text more carefully and write down words which make the text difficult to understand. Find their meaning in a dictionary | From fibres to yarn

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.