МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВА
У системі загальної середньої освіти одне із основних місць займає початкова школа, де закладається фундамент розумових, моральних та емоційно-вольових якостей особистості. Курс математики початкових класів є основою для осмисленого засвоєння системи математичних знань, формування умінь і навичок і отримання математичної освіти вцілому. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до успішного розв’язання цих завдань покладається, насамперед, на навчальну дисципліну «Основи початкового курсу математики». Викладення матеріалу тісно пов’язано з програмою навчальної дисципліни «Методика навчання математики». В даному посібнику розкривається теоретичний і практичний зміст питань, що є основою початкового курсу математики. У посібнику розглянуто: множини, відповідності, відношення, математичні твердження та їх структуру, алгоритми, цілі невід’ємні числа, розширення поняття про числа, рівняння, нерівності, функції, елементи геометрії, величини та вимірювання їх. У посібнику вміщено способи доведення тверджень і зразки розв’язування вправ. Після кожного розділу пропонуються питання для самоконтролю, а також система вправ для самостійного розв’язання. Частина їх має творчий характер, що сприятиме розвитку логічного мислення і математичних здібностей студентів.
Розділ І ВИСЛОВЛЕННЯ І ОПЕРАЦІЇ НАД НИМИ. ПРЕДИКАТИ Висловлення і операції над ними. Елементи математичної логіки План 1. Вступ. 2. Висловлення. Прості і складені висловлення. 3. Основні операції над висловленнями: кон’юнкція, диз’юнкція, заперечення, імплікація, еквіваленція; визначення їх значень істинності. 4. Предикати (висловлювальні форми). 5. Квантори. Правила побудови заперечень висловлень, що містять квантори.
Вступ Логіка – наука про форми і закони мислення. Формальна логіка як наука сформувалася ще в IV ст. до н.е. у працях грецького філософа Аристотеля. В середині IX ст. формальну логіку вперше математизовано англійським математиком Джорджем Булем на основі так званої алгебри множин, яку ще називають за його іменем «булевою алгеброю». Будь-яке міркування складається з ланцюга речень – висловлень, які випливають одне з одного за певними правилами. Вміння міркувати, правильно обґрунтовувати свої висновки необхідні людям будь-якої професії. Вже в початкових класах в учнів формують вміння логічно мислити, а саме: порівнювати, класифікувати об’єкти за певними ознаками, аналізувати, узагальнювати, проводити аналогію, обґрунтовувати найпростіші судження. Отже, вчитель початкової школи повинен бути знайомий з логікою, тобто з наукою про закони і форми мислення, про загальні схеми правильних дедуктивних міркувань.
Читайте також:
|
||||||||
|