Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прийоми пошуку розв’язування текстових задач.

Для простих текстових задач існує певна система запитань при пошуці її розв’язання.

Приклад. На галявині росло 12 грибів. З них 5 білих, решта – лисички. Скільки лисичок росло на галявині?

Пошук розв’язання задачі:

– Чи можемо зразу дати відповідь на питання задачі?

– Так.

– Якою дією?

– Відніманням.

– Чому?

– Бо це задача на знаходження невідомого доданка.

– Який вираз складемо?

– 12 – 5.

 

 

Для складених текстових задач існують два методи проведення пошуку розв’язання:

· аналітичний (від запитання до числових даних);

· синтетичний (від числових даних до запитання).

 

Приклад 1. Столяр виготовляє за день 6 стільців, а його помічник на 4 стільці менше. Скільки всього стільців виготовляють робітники за 1 день?

Пошук розв’язання задачі (аналітичним методом):

– Чи можемо зразу дати відповідь на питання задачі?

– Ні.

– Чому?

– Бо невідомо, скільки стільців окремо виготовляє помічник столяра за 1 день.

– А чи можемо ми це знайти?

– Так.

– З яких даних?

– 6 та 4 стільців.

– Якою дією?

– Відніманням.

– Чому?

– Бо це задача на зменшення числа на кілька одиниць (у прямій формі).

– А тепер можемо дати відповідь на питання задачі?

– Так.

– З яких даних?

– З результату 1 дії та 6 стільців.

– Якою дією?

– Додаванням.

– Чому?

– Бо це задача на знаходження суми.

– Отже, на скільки дій задача?

– На дві.

–Яка 1 дія?

– Віднімання.

– Що нею дізнаємося?

– Скільки стільців виготовляє помічник столяра за день.

–Яка 2 дія?

– Додавання.

– Що нею дізнаємося?

– Скільки стільців виготовляють робітники разом за день.

 

Приклад 2. Для офісу придбали шафу, стіл і диван. Шафа коштує 850 грн, стіл на 130 грн дешевший за шафу, а диван – на 110 грн дорожчий, ніж шафа і стіл разом. Скільки гривень коштує диван?

Пошук розв’язання задачі (синтетичним методом):

– Знаючи, що шафа коштує 850 грн, а стіл на 130 грн дешевший від неї, що ми можемо знайти?

– Ціну стола.

– Якою дією?

– Відніманням.

– Чому?

– Бо це задача на зменшення числа на кілька одиниць (у прямій формі).

– Знаючи, що шафа коштує 850 грн і дізнавшись ціну стола, що ми можемо знайти?

– Загальну вартість шафи і стола.

– Якою дією?

– Додаванням.

– Чому?

– Бо це задача на знаходження суми.

– Дізнавшись загальну вартість шафи і стола і знаючи, що диван на 110 грн дорожчий, ніж шафа і стіл разом, що ми можемо знайти?

– Ціну дивану.

– Якою дією?

– Додаванням.

– Чому?

– Бо це задача на збільшення числа на кілька одиниць (у прямій формі).

– Отже, на скільки дій задача?

– На три.

– Яка 1 дія?

– Віднімання.

– Що нею дізнаємося?

– Ціну стола.

– Яка 2 дія?

– Додавання.

– Що нею дізнаємося?

– Загальну вартість шафи і стола.

– Яка 3 дія?

– Додавання.

– Що нею дізнаємося?

– Ціну дивану.

 


Читайте також:

  1. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  2. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  3. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  11. Аналіз перед розв’язуванням задачі
  12. Аналіз перед розв’язуванням задачі




Переглядів: 1489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи розв’язування текстових задач | Способи запису і перевірки розв’язання задач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.