МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Прийоми пошуку розв’язування текстових задач.Для простих текстових задач існує певна система запитань при пошуці її розв’язання. Приклад. На галявині росло 12 грибів. З них 5 білих, решта – лисички. Скільки лисичок росло на галявині? Пошук розв’язання задачі: – Чи можемо зразу дати відповідь на питання задачі? – Так. – Якою дією? – Відніманням. – Чому? – Бо це задача на знаходження невідомого доданка. – Який вираз складемо? – 12 – 5.
Для складених текстових задач існують два методи проведення пошуку розв’язання: · аналітичний (від запитання до числових даних); · синтетичний (від числових даних до запитання).
Приклад 1. Столяр виготовляє за день 6 стільців, а його помічник на 4 стільці менше. Скільки всього стільців виготовляють робітники за 1 день? Пошук розв’язання задачі (аналітичним методом): – Чи можемо зразу дати відповідь на питання задачі? – Ні. – Чому? – Бо невідомо, скільки стільців окремо виготовляє помічник столяра за 1 день. – А чи можемо ми це знайти? – Так. – З яких даних? – 6 та 4 стільців. – Якою дією? – Відніманням. – Чому? – Бо це задача на зменшення числа на кілька одиниць (у прямій формі). – А тепер можемо дати відповідь на питання задачі? – Так. – З яких даних? – З результату 1 дії та 6 стільців. – Якою дією? – Додаванням. – Чому? – Бо це задача на знаходження суми. – Отже, на скільки дій задача? – На дві. –Яка 1 дія? – Віднімання. – Що нею дізнаємося? – Скільки стільців виготовляє помічник столяра за день. –Яка 2 дія? – Додавання. – Що нею дізнаємося? – Скільки стільців виготовляють робітники разом за день.
Приклад 2. Для офісу придбали шафу, стіл і диван. Шафа коштує 850 грн, стіл на 130 грн дешевший за шафу, а диван – на 110 грн дорожчий, ніж шафа і стіл разом. Скільки гривень коштує диван? Пошук розв’язання задачі (синтетичним методом): – Знаючи, що шафа коштує 850 грн, а стіл на 130 грн дешевший від неї, що ми можемо знайти? – Ціну стола. – Якою дією? – Відніманням. – Чому? – Бо це задача на зменшення числа на кілька одиниць (у прямій формі). – Знаючи, що шафа коштує 850 грн і дізнавшись ціну стола, що ми можемо знайти? – Загальну вартість шафи і стола. – Якою дією? – Додаванням. – Чому? – Бо це задача на знаходження суми. – Дізнавшись загальну вартість шафи і стола і знаючи, що диван на 110 грн дорожчий, ніж шафа і стіл разом, що ми можемо знайти? – Ціну дивану. – Якою дією? – Додаванням. – Чому? – Бо це задача на збільшення числа на кілька одиниць (у прямій формі). – Отже, на скільки дій задача? – На три. – Яка 1 дія? – Віднімання. – Що нею дізнаємося? – Ціну стола. – Яка 2 дія? – Додавання. – Що нею дізнаємося? – Загальну вартість шафи і стола. – Яка 3 дія? – Додавання. – Що нею дізнаємося? – Ціну дивану.
Читайте також:
|
||||||||
|