МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Функціональна пропедевтика в початковій школіПоняття функції є одним із фундаментальних математичних понять. Велика увага його формуванню надається в курсі математики середньої школи. В початковій школі формуються початкові уявлення про функціональну залежність, хоч можливості досить обмежені, але вчитель повинен їх використовувати. І етап Одні з найпростіших видів функціональної залежності є пряма і обернена пропорційності. Якщо є 3 величини а, b, с і відношення двох дорівнює третій, тобто , причому а (це третя величина) стала, то перші дві величини змінюються прямо пропорційно. Чим більша кількість, тим більше вартість при однаковій ціні. Ціна = Якщо ж одна з трьох величин дорівнює добутку двох інших, тобто , і її значення однакове (стале), то дві інші пов’язані обернено пропорційною залежністю. Вартість = ціна · кількість ↓ ↓ ↓ стала = k у х (однакова) При сталій (однаковій) вартості чим більша кількість, тим менша ціна і навпаки. У початковій школі учні отримують перші уявлення про ці залежності. І перш за все тому, що вони мають загальноосвітнє значення, зустрічаються в повсякденному житті дітей.
Приклади:
З величинами діти знайомляться через задачі. Спочатку вчаться розв’язувати прості задачі з пропорційними величинами (після ознайомлення з діями ділення і множення). Перші уявлення – при ознайомленні з конкретним смислом дії множення. Наприклад: Маса однієї посилки 3кг. Яка маса 6 таких посилок? Маса порося 18кг. Яка маса 3-х поросят? Банка вміщує 3л соку. Скільки соку треба, щоб заповнити 4 таких банки? На дитяче пальто витрачають 2м драпу. Скільки таких пальт можна пошити з 6м драпу? Перші задачі спочатку можна коротко записати «традиційно». 1 пос. – 3 кг 6 пос. – ? А далі показати інший варіант в таблиці.
Якщо важко вибрати дію, ілюструємо кресленням:
Далі звертається увага на зв'язок між величинами; як знаходити масу 1 предмета, кількість, загальну масу і т.д. Тобто встановлюється залежність між величинами і формулюються висновки.
Корисні вправи:
і з іншими величинами.
Аналогічно: однакова кількість (4; 4; 4; 4) однакова вартість (40; 40; 40; 40). Кожний рядок – окрема задача. Встановлюємо, про які величини йдеться в задачі. Які величини відомі? Яку треба знайти? Як? Далі аналізуємо: 1. Зростає кількість; зростає вартість (ціна стала). 2. У скільки разів зростає кількість, у стільки разів зростає вартість. У цій роботі потрібна система. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|