Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які проблеми є найбільш актуальними для сучасної державної американської школи? _______________________

    Надзвичайно актуальні та просто актуальні   Надзвичайно актуальні   Актуальні   Не дуже актуальні   Зовсім не актуальні  
    Вчителі   Громада   Вчителі   Вчителі   Вчителі   Вчителі  
Алкоголь     72(4)     50 ]      
Паління     76(2)          
Дисципліна     76(2)       \29    
Наркотики     80 (1)      
Підліткова вагітність 71(5)          
Бійки 64(6)  
Банди 57 (7)      
                     

Точка зору на пріоритетність проблем відрізняється у вчителів таким чийому У школах, що розташовані:

- в центрі великих міст: дисципліна, наркотики, бійки, банди, підліткова вагітність;

- у містах проблеми дисципліни, бійок, банд є більш серйозними, ніж у передмістях, маленьких містах тау сільській місцевості;

- у сільських школах проблема паління вважається більш актуальною, ніж у інших місцевостях,

10. Проблема диференціації учнів залежно від успіхів у навчанні є актуальною для державної школи. Перша відповідь учителів на запитання: ''Чи необхідно погановсгигаючих учнів навчати у спеціальних класах?" звучала так: "Залежить від багатьох обставин". Такими обставинами вважаються: причини поганої успішності, що залежать власне від дитини; кількість учнів у класі, характер індивідуальної роботи з учнем. На поставлене запитання були дані такі відповіді:

    Вчителі (%)   Громадськість (%)  
Разом з іншими учнями      
У спеціальних класах      
Не знаю      

 

11. У ході реформування освітньої системи активно піднімається питання партнерства державної школи з батьками, громадою. У яких формах контакти школи з громадськістю здійснюються найбільш ефективно?

    дуже та достатньо ефективно (%)   дуже ефективно (%)   достатньо ефективно (%)   Не дуже ефективно (%)   зовсім не ефективно (%)  
учителі   громада   учителі   учителі   Учителі   учителі  
Шкільна преса 87(2)    
Відкриті шкільні заходи     89(1)          
Шкільні "гарячі лінії"' зв'язку     77(5)          
Дискусійні групи з участю громадськості     81(4)     47 28    
Відкриті обговорення шкільних проблем     85(3)          
Зустрічі через шкільне (місцеве) телебачення     74(6)         ^ 7  
Обговорення проблем через Інтер-нет     63 (7)     42 - 34 .    
                   

 

Як бачимо, вчителі та громадськість віддають перевагу традиційним формам спілкування. Вчителі дотримуються у більшості своїй точки зору, що ці форми є

"достатньо ефективними", в той час як представники громадськості вважають їх "дуже ефективними".

Учителі центральних міських шкіл більше вірять у ефективність дискусійних груп з участю громадськості, ніж інші групи вчителів; учителі з сільських районів з меншим ентузіазмом ставляться до всіх форм спілкування, окрім шкільної преси та шкільних "'гарячих ліній" зв'язку.

12. Проблеми змісту освіти в умовах її глибокої диференціації залежно від життєвих перспектив учнів протягом тривалого часу є предметом розгляду. Опитування включило два запитання з цього приводу:

я). Перевагу яким навчальним предметам слід видавати учням, то планують вступати до коледжу?

 

Навчальні предмети 1998 (%) 1989 (%) 1984 (%)
Англійська мова
Математика
Природничі науки
Історія США
Іноземна мова
Охорона здоров'я
Фізичне виховання
Бізнес
Мистецтво
Музика
Промислові мистецтва/ домашнє господарство

 

Б) Перевагу яким навчальним предметам слід віддавати учням, що не планують вступати до коледжу?

б).,    
і Навчальні предмети   !998(%) 88   , 1989(%)   1984(%)  
\ Англійська мова   т 96    
Математика   ]88196 94^  
Історія США   7796[ 91  
Промислові мистецтва/ домашнє господарство   76 88    
Бізнес   72 85    
Природничі наукиі   70 і 95    
! Охорона здоров'я   65 ; 92    
1 Фізичне виховання   52 86    
| Мистецтво   36 67    
| Музика 36 65    
[ Іноземна мова1 25 38 |———28  

 

Навчальні предмети 1998 (%) 1989 (%) 1984 (%)
Англійська мова
Математика
Промислові мистецтва/ домашнє господарство
Історія США
Бізнес
Природничі науки
Охорона здоров'я
Фізичне виховання
Мистецтво
Музика
Іноземна мова

НІМЕЧЧИНА. ДЕЯКІ ВИДИ ОСВІТНЬОЇ СТАТИСТИКИ ДЕРЖАВНІ ВИТРАТИ НІМЕЧЧИНИ НА ОСВІТУ У 1997 РОЦІ (ЗА СЕКТОРАМИ)

(у млн. німецьких марок)

Сектор Витрати
Дошкільне виховання та позашкільна освіта 16 330
Шкільна освіта 87 090
Вища освіта 49 200
Підвищення кваліфікації 4 940
Програми допомоги 6 540
Дослідження у сфері освіти 8 380
Всього 172 570

Джерело: Grund- und Strukturdaten 1998/99

 

Витрати на освіту у 1997 році за секторами (як частка загальних витрат держави та частка ВНП)

Сектор % загальних витрат держави % ВНП
Дошкільне виховання та позашкільна освіта 1.36 0.45
Шкільна освіта 7.27 2.39
Вища освіта 4.11 1.35
Підвищення кваліфікації 0.41 0.14
Програми допомоги 0.55 0.18
Дослідження у сфері освіти 0.70 0.23
Всього 14.40 4.74

Джерело: Grund- und Strukturdaten 1998/99

 

Витрати на освіту у 1997 році за секторами (відповідно до джерел фінансування)

Сектор Федеральний уряд Уряди земель Місцева влада
Дошкільне виховання та позашкільна освіта 0.2 29.5 70.4
Шкільна освіта 80.5 19.5
Вища освіта 4.8 95.5 -
Підвищення кваліфікації 19.8 40.3 39.9
Програми допомоги 28.9 35.2 35.9
Дослідження у сфері освіти 68.8 31.2 -
Всього 6.4 74.6 19.0

Джерело: Grund- und Strukturdaten 1998/99


Читайте також:

  1. A BREACH IN LANGUAGE BARRIERS
  2. A Brief History of Clothes
  3. A DIFFERENT KIND OF EDUCATION
  4. A dining table with some chairs to match
  5. A global view of finance
  6. A la salida del Ministerio
  7. A little girl eats a big apple
  8. A LOOK AT THE MODERN OFFICE
  9. A MOST UNUSUAL COLLEGE: NO TEXTBOOKS AND NO LECTURES
  10. A New Vision of Teaching
  11. A Perspective on the Development of Videotex
  12. A Picture of a Mushroom




Переглядів: 600

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як би Ви оцінили діяльність тієї школи (державної), в якій Ви самі працюєте? | Кількість та типи вищих приватних навчальних закладів (1997 рік)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.