Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовка до роботи

1. Вивчити теоретичні відомості за темою лабораторної роботи і скласти план виконання роботи.

2. Підготувати до роботи робочий гнучкий диск.

Робоче завдання

1. Перейти в режим роботи з операційною системою MS DOS.

2. Призначити поточний пристрій, в якому буде виконуватись робота.

3. Встановити системну дату і час.

4. Переглянути каталог імен файлів диска на поточному пристрої.

5. Переглянути каталоги на інших пристроях, використовуючи різноманітні ключі. Пояснити отримані результати.

6. Змінити поточний пристрій.

7. Переглянути каталог робочого диска. За ім’ям файлу вивести текстові файли.

8. Вивести на екран вміст текстового файлу.

9. Вивести на екран вміст файлу іншого типу. Пояснити отриманий результат.

10. Створити на робочому диску «дерево» каталогів відповідно до завдання викладача.

11. Створити власний текстовий файл з розширенням ТХТ і записати його в один із створених підкаталогів.

12. Встановити шлях на четвертому рівні «дерева» каталогів.

13. Видалити два підкаталоги на різних рівнях із створених раніше.

14. Скопіювати на гнучкий диск файли з розширенням PAS, ТХТ і т.п. із жорсткого диска.

15. Перейменувати усі файли гнучкого диска, розширення яких починається з букви P та Т, у файли з розширенням відповідно DDD та RRR.

16. Об'єднати всі файли гнучкого диска з розширенням DDD в один файл із розширенням BAK.

17. Вивести на екран дисплея отриманий файл.

18. Об'єднати всі файли гнучкого диска з розширенням RRR в один файл в зворотній послідовності.

19. Видалити з гнучкого диска усі файли, імена яких починаються з букви В.

20. Видалити з гнучкого диска усі файли і переконатися в їх відсутності.

21. Виконати пошук файлу на жорсткому диску за його ім’ям.

22. Переглянути каталог імен файлів на гнучкому диску і переконатися в їх відсутності.

23. Вийти з режиму роботи з операційною системою MS DOS.

 


Читайте також:

  1. I підготовка їх до завантаження у повітряні судна
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОСЛІДОВНІСТЬ ЕТАПІВ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ НА ПЕОМ | Вимоги до змісту звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.