Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робоче завдання

Скласти алгоритм і розробити програму, що виконує такі дії:

- виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група;

- введення початкових даних (типу REAL та INTEGER) і присвоєння початкових значень (типу BOOLEAN) для першої частини лабораторної роботи відповідно до таблиці 1. Для кожного варіанта завдання в таблиці вказані імена змінних і їх значення;

- виведення на друк в рядок всіх значень змінних без відокремлення їх пробілами;

- виведення на друк в стовпчик всіх значень змінних із їх іменами;

- виведення на друк у рядок всіх значень змінних із їх іменами через вказане число пробілів;

- введення початкових даних для другої частини лабораторної роботи згідно з варіантом індивідуального завдання;

- обчислення арифметичного виразу;

- обчислення логічного виразу;

- виведення на друк початкових даних і результатів обчислень з їх іменами.

 

Варіанти індивідуальних завдань для виконання першої частити лабораторної роботи

Таблиця 1

Номер ва-ріанта Імена змінних і їх числові значення Кількість пробілів
А2=1,82 В52=TRUE BIN=1*107 R=1 KI= -0,108 DAN= -18 3
DU= -17 K=0,008 U=FALSE MAR==1,6×109 ZL=16,9 R=128,6 2
CI=1 M=128,154 LUG=8*102 UR= TRUE NA=0,01 Z34=1,82 4
TER=TRUE PI=3,14 TV=14 ZUR=0,1×10-8 NU=1280 NA=FALSE 5
SIGM=-2 CN=11,6 IVR=216×108 J= FALSE M=TRUE N17=0,01 3
ODA==TRUE R1=6,28 E=17 SE=3,081× ×109 BR= -126,75 L1= -0,1× ×102 4
KAS=9 NA1=45××10-7 DI= -19,001 K=FALSE RIN= =122×104 Z=TRUE 6

Продовження таблиці 1

Q= -12×106 FL=954,1 SQ=150 MI=TRUE VINSE= = -0,009 TN5=0,1× ×10-6 1
MK=FALSE OPI=17 LADA= -16,81 WK= -18,7× ×104 SM=0,004 COST= =TRUE 4
TL=1,75×1012 SKAL= -12,4 SM=TRUE KOD=FALSE RE=12,64 IR=0,001 3
NP=9,782× ×10-4 R126=1 TR=FALSE QS=127 N=15,64 KIK=TRUE 2
ST=0,8 Z= -9,22×10-4 FIN=TRUE SO=15 KA=0,062 FIN=10,2×105 4
WRK=2 S =10,1×105 T1= -1,7×10-6 A7=TRUE M= -188 LAM=6,6×10-4 2
MUN=54 SAN= -99,8 VIK=4×10-4 COR=TRUE SLA= -1 D=1,622×10-5 5
BA=20,1 AMA=TRUE K18A=156 S =1,54×108 AR=15 RU1=FALSE 6
S =24,7×10-4 NA=184 R=FALSE BK=51,6 N=TRUE AM= -2 3
A2=17 D1=TRUE SA=1,86×10-5 KV1=0,004 K=TRUE BAD=12×105 3
N17=45×10-4 K=81,4 QKA=TRUE L=FALSE A1=164 PR=FALSE 5
TF=4 L=FALSE E=12,84 FIS=1×10-6 OR=-546 S1=124,546× ×10-9 4
MS=TRUE KOL=18 INS=0,01×10-4 SEQ=12,647 Z=0,1×106 MU= -18,405 2
NG1=1,3×102 R2T=100 IS=TRUE FUR=17,61 UIN=2 N2=4,5×10-4 3
R25=122 ITR=0,25 UIOZ=0,1× ×10-4 FON=FALSE QQ= -66 ST=15,647 4
DM=FALSE KISA=29 IOP=1×105 FL= -0,00042 RZ=10,64 R1=TRUE 1
CR=45×108 AL=7 TN=0,2 S45=FALSE NO= -16,4 KA= -0,0004 2
EN= -1 N4J=0,5×10-4 K4=TRUE PS=124 SK=3,3267 IN2=19,26 5
DP4=TRUE A0Y=0,0004 K1=1×106 R4= -17,601 EN= -195 XF= -13,415 2
R1=1,325 D13=0,0005 KJU=1,5×10-6 M2= -12 Q1K=TRUE D4=FALSE 2
DAH=TRUE KTB=FALSE M=1,629×103 RK= -12,649 TT=770 H6=125 3
PP=761,822 KIN=TRUE K=1,69×104 TY=1264 TR=0,006 VF=FALSE 4
BAS=476 VAR=1,6004 NAT=TRUE KAR=12,607 NO=0,869× ×104 NN=TRUE 2

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до змісту звіту | Варіанти індивідуальних завдань для виконання другої частини лабораторної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.