Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти індивідуальних завдань

 

1. Створити файл, що містить відомості про результати екзаменаційної сесії студентської групи. Ці відомості повинні складатися з прізвища, імені та по-батькові студента, оцінок з трьох іспитів і результатів п'яти заліків. Кількість записів – не менше 25. Одержати прізвища студентів, що мають академзаборгованості і назви відповідних дисциплін, а також обчислити середній бал кожного студента та всієї групи в цілому.

2. Створити файл, що містить відомість про кількість виробів, складених робітниками цеху протягом тиждня. Відомість включає прізвище, ім'я та по-батькові робітника, його розряд, розцінки згідно з розрядом, кількість складених деталей протягом тижня і за кожний день тиждня. Визначити зарплату кожного робітника, загальну кількість складених виробів, прізвище робітника, який склав найбільшу кількість виробів, і день тижня, у який була досягнута найбільша продуктивність праці.

3. Створити файл, що містить відомість з місячної зарплати робітників цеху. Відомість складається з прізвища, імені та по-батькові робітника, номера ділянки і розміру зарплати за місяць. Визначити загальну суму виплат за місяць кожної ділянки, а також середньомісячний заробіток кожного робітника цеху. Надрукувати відомістъ для нарахування заробітної плати робітникам ділянки Х.

4. Створити файл, що містить відомості про студентів групи, що включає прізвище, ім'я і по-батькові, дату народження та місце проживання. Визначити середній вік студентів групи, прізвище й адресу наймолодшого студента, а також прізвища та адреси іногородніх студентів.

5. Створити файл, що містить відомість про робітників механічного цеху, що включає прізвище, ініціали та розряд кожного робітника, професію (токар, фрезерувальник, налагоджувальник, слюсар), кількість деталей, виготовлених кожним робітників протягом місяця, і розцінки згідно з розрядом. Визначити зарплату кожного робітника цеху, найбільшу і найменшу зарплату з кожної професії та середнью зарплату в цеху.

6. Створити файл, що містить відомості про кількість виробів виду А, В і С, що виготовлені протягом місяця. У відомість входять прізвища та ініціали робітників, найменування цеху, кількість виробів з окремих видів, що виготовлені кожним робітником протягом місяця і розцінки за виконану роботу з кожного виду виробу. Визначити загальну кількість виробів виду А, В, С, складених робітником Х, одержати відомість заробітної плати робітників цехуY та середній розмір зарплати робітників цього цеху.

7. Створити файл, що містить відомості про телефони абонентів. Кожний запис файла включає прізвище абонента, домашню адресу та сумарний час розмов протягом місяця. Визначити прізвище абонента, його номер і розмір оплати за місяць. Скласти відомість оплати за телефон і номера абонентів із найменшим і найбільшим часом розмов.

8. Створити файл, що містить відомості про асортимент іграшок у магазині. При цьому відомість повинна складатися з назви іграшки, ціни, її кількості та приналежності до однієї з вікових груп (1 рік, 2-З роки, 3-5 років і т. д.). Одержати відомість про іграшки, що підходять дітям з Р до Q років, вартість найдорожчої іграшки та визначити, до якої вікової групи вона відноситься, а також назви іграшок, що рекомендовані дітям у віці від К до L років, і вартість яких не перевищує X гривень.

9. Створити файл, що містить відомості про асортимент дитячого одягу в магазині. Кожний запис файла повиннен включати найменування товару, його вартість та розміри. Визначити номенклатуру одягу, що придатний дітям до 10 років, середню вартість штанів і пальт та перелік костюмів, що за вартістю не перевищують X гривень, для дітей зростом 152 см. Скласти відомість наявності товарів у магазині та їх вартості.

10. Створити файл, що містить відомості про результати екзаменаційної сесії групи. Запис включає такі дані: прізвище, ім'я та по-батькові студентів, перелік іспитів, оцінки з іспитів і ознаку участі в суспільній роботі. Визначити прізвища студентів, що здали іспити на 4 і 5 та беруть участь у суспільній роботі, а також прізвища студентів, що мають середній бал більше 4,0. Визначити прізвище найменш успішного студента і його середній бал. Обчислити середній бал групи за результатами сесії.

11. Створити файл, що містить відомості про результати екзаменаційної сесії студентської групи. Кожний запис повинен складатися з прізвища, імені та по-батькові, оцінок, що отримані на іспитах, і результатів залікової сесії та ознак участі в суспільній роботі. Скласти відомість виплати студентам стипендії з врахуванням того, що студенти, які успішно здали сесію та мають середній бал 4,0 та більше, а відмінники – на 25 % більше, а також “чорнобильці”, які отримують відповідну надбавку. Визначити імена студентів, що одержують стипендію, загальну суму виплат та середній розмір стипендії в групі.

12. Створити файл, що містить відомості про особисту колекцію книголюба. Структура запису файла: автор книги і її назва, рік видання, видавництво, місце розташування (№ шафи та номер полки). Визначити місце розташування книги автора Х назви Y, список книг автора Z, наявних у колекції та кількість книг N-го року видання, що знаходяться в бібліотеці.

13. Створити файл, що містить відомості про наявність квитків на рейси АероСвіт. Записи файла повинні містити: номер рейса, пункт призначення, час вильоту, час прибуття, кількість вільних місць у салоні. Визначити час відправлення літаків у місто Х, наявність вільних місць на рейс А з часом відправлення Y.

14. Створити файл, у відповідності до завдання 13. Визначити час вильоту літаків рейсом К, наявність вільних місць у пункт призначення А, час прибуття літаків у пункт У після 12.00, а також номера рейсів і пункти призначення з часом вильоту до 10-ої години ранку.

15. Створити файл відповідно до завдання 12. Визначити книги видавництва А, місце перебування книги Б, список і місце знаходження книг авторів В, Г та Д.

16. Створити файл відповідно до умови 5. Визначити виробіток і зарплату робітника А, середню зарплату робітників К-ої професії, найбільш оплачувану роботу та найбільш продуктивну професію.

17. Створити файл, що містить відомості про асортимент взуття у фірмовому магазині. Кожен запис файла повинен включати артикул, найменування, кількість і вартість однієї пари взуття. Артикул починається з букви Д – для жіночого взуття, М – для чоловічого і П – для дитячого. Визначити наявність і вартість взуття артикулу Х, асортиментний список жіночого взуття з указанням найменувань і кількості пар кожної моделі.

18. Створити файл відповідно до завдання 17. Визначити асортимент дитячого взуття, середню вартість пари чоловічого взуття, наявність згідно з артикулем і вартість жіночого взуття.

19. Створити два файли,що містять відомості про одинадцять футболістів футбольних команд “Динамо” та “Шахтар” відповідно, а саме: прізвища гравців, кількість зіграних матчів, кількість жовтих та червоних карток, кількість забитих голів. З цих двох файлів створити третій файл, що містить прізвища кращих шести гравців кожної команди за кількістю зіграних матчів, суму забитих ними голів та назву команди, в якій вони грають. Прізвища футболістів розташувати в порядку зменшення кількості зіграних матчів, а при їх співпаданні – зменшення кількості забитих голів.

20. Створити файл, що містить відомості провідправленняпоїздів далекого сполучення з Київського залізничного вокзалу. Кожен запис файлу складається з номера поїзда, станції призначення, години відправлення, часу в дорозі та наявності квитків. Одержати відомості про час відправлення поїздів у місто Х в часовому інтервалі від А години до В години, а також наявність квитків на поїзд із номером Y.

21. Створити файл відповідно до умови 20. Визначити наявність квитків на поїзди в місто Х та час їх відправлення, а також номера поїздів, що прибувають у місто Y до 19.00, номер поїзда, де є найбільша кількість вільних місць.

22. Створити файл, що містить відомості про школярів 11 класу. Ці відомості включають прізвище та ініціали, дату народження, домашню адресу й оцінки з таких дисциплін: математика, фізика, хімія, українська мова та література, іноземна мова, географія, праця та фізкультура. Визначити прізвища школярів, що мають схильність до точних наук і прізвища школярів, які мешкають на одній вулиці.

23. Створити файл відповідно до умови 22. Визначити прізвища школярів, що захоплюються гуманітарними дисциплінами та спортом, а також прізвища школярів, що народилися восени.

24. Створити файл відповідно до умови 22. Визначити середній бал кожного школяра і розташувати всі записи файла в порядку убування середнього бала. Визначити прізвище наймолодшого учня класу.

25. Створити файл відповідно до умови 22. Визначити середній бал успішності класу, розташувати всі запису файла в порядку зростання сумарної оцінки з фізики та праці. Встановити прізвища учнів, що відзначають день народження влітку.

26. Створити файл відповідно до умови 2. Скласти відомість зарплати робітників за тиждень, визначити середню зарплату робітників і виробіток кожного робітника за тиждень та прізвище робітника, що має найменшу продуктивність праці.

27. Створити файл відповідно до умови 5. Скласти відомість зарплати робітників цеху. Визначити середню зарплату кожної із професій, прізвище налагоджувальника з найвищою зарплатою та прізвище робітника з найменшою зарплатою.

28. Створити файл відповідно до умови 6. Скласти відомості зарплати робітників кожного цеху. Визначити прізвища робітників цеху X, що мають найбільшу і найменшу зарплату і середній розмір зарплати робітників цеху У.

29. Створити файл відповідно до умови 8. Створити файл, що складається з найменувань та вартості іграшок для дітей до М років. Визначити вікову групу, до якої відноситься найдорожча іграшка і її найменування. Встановити середню ціну іграшки для дітей від А до У років.

30. Створити файл відповідно до умови 9. Визначити вартість комплекту верхнього одягу для дітей молодшого шкільного віку. Обчислити середню вартість костюмів для дітей до 5 років, а також номенклатуру для дітей від Х до Y років.

Контрольні запитання

1. Що таке файл?

2. Які властивості файла?

3. Як створити файл?

4. Як заповнити файл інформацією?

5. Які особливості використання створених файлів?

6. Які процедури та функції використовують при роботі з файлами?

7. Як створити текстовий файл?

8. Які особливості використання текстових файлів?

9. Як працювати із блоками текстових файлів?


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 15

МОДУЛЬ GRAPH. ПОБУДОВА ГРАФІКІВ

Мета роботи: отримати практичні навички розробки алгоритмів і програм побудови графіків функцій із використанням функцій і процедур модуля GRAPH мови PASCAL.

 


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми та завдань уроку.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 14 | Робоче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.