МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Робоче завдання
Скласти алгоритм і розробити програму, що виконують такі дії: - виведення заголовка лабораторної роботи, у якому вказується найменування лабораторної роботи, її номер, варіант індивідуального завдання, прізвище студента та навчальна група; - введення початкових даних у діалоговому режимі; - побудова графіка функції y = f(x) відповідно до варіанта індивідуального завдання в заданому діапазоні зміни аргументу x. Передбачити виведення осей координат х та y із нанесенням шкали ділень, точок графіка, назви функції y = f(x), прізвища автора і масштабних коефіцієнтів кожної з осей координат.
Варіанти індивідуальних завдань для виконання роботи
Таблиця 4
Продовження таблиці 4
Контрольні запитання
1. Які функціональні групи функцій і процедур є в модулі GRAPH? 2. Як відкрити і закрити графічний режим? 3. Як виконати очищення екрана? 4. Як здійснюється управління графічними режимами і управління курсором? 5. Як виконуються прорисовка графічних примітивів і фігур? 6. Як здійснюється управління кольорами і шаблонами заповнення? 7. Які бітові операції виконуються в модулі GRAPH? 8. Що таке графічне вікно? 9. Як виконується управління виведенням тексту? 10. Які особливості використання модуля GRAPH? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 16 ПРОГРАМНЕ ФОРМУВАННЯ ПАРАМЕТРИЗОВАНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
Мета роботи: отримати практичні навички математичної обробки зображення (рисунка), розробки алгоритму побудови на екрані монітора параметризованого зображення плоского контуру, відповідно до варіанта індивідуального завдання, та створення відповідної програми.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|