Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад рішення

 

Вихідні дані:

Pmax = 60 МВт при cosj1=0,7; l = 120 км; Uн1=154 кВ; Uн2=330 кВ при cosj2=0,95.

Рішення:

За даними таблиці 2.2 будуємо ДГН, який приведений на рис. 2.1.

З графіка знаходимо тривалість кожного навантаження, год (таблиця 2.3).

 

 
 

Таблиця 2.3 – Тривалість навантаження.

Р,% Р, МВт t, год

 

1. Добова витрата електроенергії визначається за формулою (1)

Wд = (60 × 7 + 36 × 4 + 12 × 13) ·103 = 720 ·103 кВт×год.

2. Річну витрату енергії знаходимо за формулою (2)

Wр = 720·103 × 365 = 262,8 × 106 кВт×год.

3. Максимальний струм в лінії визначаємо за формулою (3)

А.

4. Число годин використання максимуму визначаємо за формулою (4)

год.

5. Економічна площа перерізу проводу (5) становить

мм2,

де jе - економічна щільність струму. Для алюмінієвого провідника jе = 1,1 А/мм2 [2].

Виконуємо ЛЕП двохланцюговою з проводами АС-150.

6. Річні втрати електроенергії в ЛЕП визначаються за формулою (7).

Приймаємо довжину лінії l = 120 км. Для проводу АС-150 з П19 [1] знаходимо ro = 0,195 Ом/км.

Для двохланцюгової ЛЕП-154 кВ з cosj=0,7 річні втрати електроенергії дорівнюють:

кВт×год.

7. Річні втрати електроенергії у відсотках визначаються за формулою (8)

.

8. Річні втрати електроенергії після підвищення cosj до 0,95 для ЛЕП 154 кВ становлять

кВт×год,

або у відсотках:

.

9. З метою запобігання коронному розряду ЛЕП 330 кВ виконуємо з розщепленням фази на 2 проводи АС-150.

Річні втрати електроенергії в ЛЕП-330 при cosj=0,95

кВт×год.,

або у відсотках

.

10. Економію електроенергії від переводу ЛЕП з 154 кВ на 330 кВ з cosj = 0,95 визначаємо за виразом (10) і вона складає

кВт×год.

11. Вартість зекономленої електроенергії при тарифі для лінії 1-класу Со=0,66 грн/кВт×год (береться за останньою постановою НКРЕ) становить

грн = 7,326 млн. грн.

12. Повна максимальна потужність визначитися за формулою (9)

- до компенсації Smax1 = 60 / 0,7 = 85,7 МВ·А.

- після компенсації Smax2 = 60/0,95 = 63,2 МВ·А.

13. Вивільнення трансформаторної потужності становить

ΔS = Smax1Smax2 = 85,7- 63,2=22,5 МВ·А.

Висновок. Підвищення cosj знижує втрати електроенергії, підвищує пропускну спроможність електричних мереж, звільняє трансформаторні і генераторні потужності. Підвищення напруги ЛЕП збільшує пропускну спроможність і знижує втрати електроенергії в ЛЭП.

 

Контрольні питання

 

1) Як розрахувати втрати електроенергії в ЛЕП?

2) Як втрати електроенергії в ЛЕП залежать від її довжини?

3) Як втрати електроенергії в ЛЕП залежать від її номінальної напруги?

4) Що являє собою добовий графік навантаження (ДГН)?

5) Як визначити економічний переріз проводу для ЛЕП з заданим навантаженням і напругою?

6) Як визначити струм в лінії при відомій активній потужності, що споживається?

7) Що таке коефіцієнт потужності?

8) Який фізичний смисл має коефіцієнт потужності?

9) Як втрати електроенергії в ЛЕП залежать від cosj?

10) Що практично дає підвищення cosj різним учасникам процесу виробництва, розподілу і споживання електроенергії, а саме: генеруючім компаніям, державним магістральним мережам, обленерго і споживачам?

11) Як визначити річну економії електроенергії при використанні заходів щодо її економії?

12) Від чого залежить пропускна спроможність електричних мереж?

13) З якою метою переводять ЛЕП на більші номінальні напруги?

 

Список використаних джерел

 

1. Будзко И.А., Зуль Н.М. Электроснабжение сельского хозяйства.-М.: Агропромиздат, 1990.- 496 с.

2. Правила устройства электроустановок/ Минэнерго СССР. - 6-е изд., перераб. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1986. - 648 с.

3. Жарков В.Я. Система заземлення і захисні заходи електробезпеки в електромережах 0,38 кВ. Правила з коментаріями: Нормативно-методичний посібник/ В.Я. Жарков, А.А. Катюха, І.В. Кізім.- Мелітополь: ТДАТУ, 2009.- С. 4-61.



Читайте також:

  1. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  2. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  3. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  4. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  5. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  6. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  7. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Базові та прикладні класифікації
  12. В Додатку до диплома (приклад)




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні положення | Практичне заняття №3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.