Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТРЕНІНГ №4

ТРЕНІНГ № 3

Тема: Основи мімічної і пантомімічної виразності соціального педагога.
Мета: Вміти усвідомлювати особливості своєї невербальної поведінки, розуміти експресію психічних станів особистості, розвивати вміння педагогічно доцільно виражати своє ставлення до людей з допомогою невербальних засобів спілкування.
Вправа 1. “Передаємо предмети”.
Без слів передається по колу уявний предмет. Той, кому він передається, повинен прийняти його та передати дальше. У процесі аналізу звертається увага на те, що, розпізнавання та адекватна реакція залежать від відкритості особистості, її уяви, емоційного настрою.
Вправа 2. “Вікно”.
Станьте один напроти одного. Уявіть, що Вас і Вашого партнера розділяє вікно з таким товстим склом, що спроби кричати марні: партнер Вас не чує. Але Вам необхідно повідомити йому щось дуже важливе. Що робити? Але надто серйозний предмет повідомлення для того, щоб розмахувати руками… Не домовляючись із партнером про зміст розмови, спробуйте передати через скло все те, що Вам потрібно, і одержати відповідь.
Вправа 3. “Хто Ви?”
Напишіть наперед характеристику невербальної поведінки одного із студентів групи. На занятті зачитайте її без вказання адресу. Група повинна визначити, кому вона належить.
Вправа 4. “Зелений крокодил”.
Група ділиться на дві команди. Кожна команда придумує слово, яке означає предмет або абстрактне поняття. Перша команда говорить це слово гравцю із другої команди, який показує це слово своїй команді. Команда має право задавати навідні запитання, на які той, хто показує може невербально давати відповіді.
Вправа 5. Студенти по черзі грають роль вчителя. “Вчитель” записує на дошці. “Учні” повинні записувати в цей час у зошитах. Раптом лунає якийсь “шум”. Ви повертаєтесь, виражаючи подив, осудження, вимогу, гнів, страждання.
Для того, щоб реакція студентів була не зовсім зовнішньою, а органічним виразом внутрішнього ставлення, запропонуйте їм описати причини таких реакцій, оправдати варіанти вибору впливу, уявно домалювати обставини учнівського життя, виразити своє ставлення у вигляді внутрішнього монологу.

Тема: Увага, спостереження, уява соціального педагога.
Мета: Розкрити значення даних навиків у діяльності соціального педагога, тренувати професійно-педагогічні особливості уваги, спостереження, уяви.
Вправа 1. Тренування вміння переключати та розприділяти увагу.
Соціальний педагог підготував матеріал для виступу на виховній годині (це може бути невеликий вірш). У “клас” заходять “учні” та задають запитання педагогу. Через 3 хвилини перевіряється результативність виконання завдання: розказати вірш, пригадати послідовність заданих питань.
Вправа 2. “Перекладач” (вправа на вияснення сутності та довільності педагогічної уяви).
Один студент готує розповідь (наприклад, про свій університет для студентів, які приїхали з іншої країни). Два “перекладачі” намагаються, зберігши зміст, передати її у зовсім іншій формі. Група робить висновок про те, чий переклад був найбільш оригінальним і запам’ятався.
Вправа 3. Прочитайте уривок тексту з підручника (за профілем підготовки студентів), своїми словами розкажіть про образи, які виникли під впливом тексту.
Вправа 4. Продумайте та опишіть школу майбутнього. Якими Ви бачите учнів та вчителів цієї школи, її особливості.


Читайте також:

  1. Алгоритм створення тренінгової програми
  2. Атрибути тренінгу
  3. Етапи проведення тренінгу
  4. Загальне визначення соціально - психологічного тренінгу
  5. Компоненти тренінгового процесу
  6. Мета і завдання тренінгових груп. Роль гри в проведенні тренінгів.
  7. Основи соціально – психологічного тренінгу.Дискусійні ігрові методи, соціометрія, її суть та значення.
  8. Основні етапи тренінгового заняття.
  9. Основні принципи тренінгу
  10. Оцінювання тренінгу
  11. План роботи – головна умова активності тренінгового заняття
  12. Планування тренінгу




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТРЕНІНГ №2 | Визначення собівартості продукції вирощування та відгодівлі худоби і птиці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.