Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Предмет, метод дослідження та історіографія історії держави і права зарубіжних країн. Загальна характеристика розвитку держави і права Стародавнього світу

Наука історії держави і права зарубіжних країн. Історико-правові школи вивчення історії держави права зарубіжних країн у Західній Європі та США, у Німеччині (Г. Пухта, Ф. Савиньї), Франції (Е. Лабуле, Р. Дарест), Англії (Г. Мен, Г. Спенсер), США (Г. Дж. Берман). Методологія дослідження історії держави і права зарубіжних країн. Періодизація історії держави і права. Східна та західна традиції права.

Форма контролю: реферат.

1. Французька школа права ХХ ст.

2. Розвиток історико-правових досліджень в університетах Західної Європи.

3. Правові системи в творах Д.Вігмора і У.Сигля.

4. Західна традиція права. Поняття та загальна характеристика.

5. Східна традиція права. Поняття та загальна характеристика.

 

Література

 

1. Бостан Л.М. Бостан С.К. Історія держави і права зарубіжних країн – К., 2004

2. Графский В.Г. Всеобщая история государства и права – М., 2000

3. Макарчук В.С. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2001.

4. Страхов М.М. Історія держави і права зарубіжних країн. – Харків, 2003.

5. Федоров К.Г. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 1994.

6. Шевченко О.О. Історія держави і права зарубіжних країн. – К., 2005.

7. Г. Дж. Берман Западная традиция права: эпоха формирования – М., 1998

Лекційне заняття 2. Держава і право Стародавнього Єгипту. Держава і право Стародавнього Вавилону

Специфічні риси політичної організації. Розвиток землеробства, іригаційна система. Державний лад. Формування поняття “східна деспотія”. Влада фараонів. Апарат управління державою. Соціальна структура. Реформи Ехнатона. Характеристика правової системи. Поняття правової норми та правопорушення в Стародавньому Єгипті.

Соціально-економічний та політичний розвиток Межиріччя наприкінці III тис. до н.е. Розвиток релігії, права, писемності. Майнове розшарування. Періодизація розвитку держави і права Месопотамії. Джерела – памятки права Межиріччя. Поняття та види таліону. Правовий статус авілумів, мушкенумів, воїнів, селян та рабів. Характеристика органів державної влади. Характеристика Законнику царя Хаммурапі. Цивільне, сімейне та карне право.

 

Семінарське заняття 1. Держава і право Стародавнього Вавилону

Форма проведення:дискусія.

Питання для обговорення:

1. Періодизація розвитку держави і права Месопотамії.

2. Джерела – памятки права Межиріччя.

3. Виникнення держави і права у Стародавньому Вавилоні. Загальна характеристика законів царя Хаммурапі.

4.Суспільний і державний лад Вавилону у період правління Хаммурапі.

5. Цивільне право:

а)право власності;

б)право купівлі-продажу;

в)право найму, позики, оренди.

6.Шлюбно-сімейне право.

7.Кримінальне право і процес.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D (правая) S (левая)
  3. D) методу мозкового штурму.
  4. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  5. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  6. I Метод Шеннона-Фано
  7. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  8. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  9. I. Метод єдиної подібності.
  10. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  11. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  12. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ




Переглядів: 986

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 27. Держава і право Англії новітнього періоду | Контроль за самостійною роботою студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.