Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір напрямку та послідовність виконання наукових досліджень

Загальні поняття та визначення

Мета наукового дослідження— це всебічне та достовірне вивчення об'єкта, процесу або явища, їх структури, зв'язків та співвідношення на основі наукових принципів і методів пізнання, а також отримання і впровадження корисних результатів.

У механізації тваринництва метою досліджень може бути доскональне вивчення процесів змішування сипучих кормів, впливу на ці процеси різних факторів, розроблення на базі одержаних результатів нового способу змішування та конструкції змішувача і впровадження їх у виробництво.

Будь-яке наукове дослідження має свій об'єкт або предмет дослідження.

Об'єкт дослідження— це матеріальна або ідеальна система (змішувач, робочі органи змішувача, процес змішування тощо).

Предмет дослідження— це структура системи, закономірності взаємодії елементів у середині системи іпоза нею, закономірність її розвитку, різні властивості та якості цієї системи (стійкість різального інструмента, надійність конструкції верстата, технологічна точність верстата тощо).

Науковий напрям— це наука або комплекс наук, у межах яких виконується певна наукова робота. Розрізняють технічні, біологічні, історичні та інші напрями з можливою їх деталізацією. До технічного напряму варто віднести дослідження в галузі механізації тваринництва.

Структурні одиниці наукового напряму:

- наукові комплексні проблеми (сукупність проблем, які мають одну мету);

- наукові проблеми (сукупність складних теоретичних і практичних задач, розв'язання яких назріло в певній галузі науки);

- наукові теми (складові частини проблеми або визначене коло
наукових питань);

- наукові питання (складові частини теми або окремі задачі конкретної теми).

Кожна наукова робота належить до певного конкретного напряму досліджень.

Наукові роботи класифікують за наступними ознаками.

За напрямом розвитку виробництва:

- створення нових технологічних процесів, машин, апаратів тощо;

- підвищення ефективності виробництва;

- поліпшення виробничих відносин та організації виробництва.

За ступенем важливості:

- найважливіші, що координуються на державному рівні;

- роботи, що виконуються Академією наук;

- роботи, що виконуються галузевими науковими установами.

За науковим рівнем:

- фундаментальні;

- прикладні;

- дослідно-конструкторські розробки.

За джерелом фінансування:

- держбюджетні;

- госпдоговірні.


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  7. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  8. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. Етичні правила психологічних досліджень
  11. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  12. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання




Переглядів: 1031

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рівні методів наукових досліджень | Вибір теми наукового дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.