Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Орієнтовний обсяг письмових робіт з рідної мови

Норми оцінювання результатів диктантів

Знання школярів з рідної мови оцінюють за результатами поточних навчальних, самостійних і контрольних робіт.

У 2-му класі в І півріччі проводять самостійні та перевірні роботи — списування з рукописного і друкованого тексту. З II півріччя в 2-му класі та в 3 - 4-х класах практикою контрольні роботи — дві-три протягом чверті.

Контрольними роботами можуть бути: списування, диктант, фонетико-графічні, орфографічні, лексичні та граматичні завдання, перекази, творчі роботи, самостійне виконання з підручника без допомоги вчителя (для відстеження самостійності та самоконтролю учня). Комбінована контрольна робота складається з диктанту і мовних завдань. Диктант може бути зв'язним текстом або складатися з тематично об'єднаних речень.

Текст контрольного диктанту містить достатню кількість вивчених орфограм (близько 60% від загальної кількості слів). Слід уникати слів, правопис яких ще не вивчено. Якщо без них не обійтися, учитель виписує їх на дошці, звертаючи увагу на кожне під час диктування.

Словникові диктанти проводять як навчальні, так і контрольні. На проведення контрольної роботи відводять у 2-му класі до 25 хв., у 3-му — до 35 хв., у 4-му — до 35 хв.

Контрольне списування

2-й клас. У І чверті — 15-20 слів, у II — 2—25 слів, у III чверті —30-35 слів, у ІV — до 40 слів.

Диктант

2-й клас. У І - II чвертях — 15-25 слів, у III чверті — 35 слів, у ІV чверті — 36-40.

3-й клас. У І чверті — 40-45 слів, у II — 45-50 слів, у III — 50-55 слів, у ІV — 55-65 слів.

4-й клас. У І чверті — 6—65 слів, у II — 65-70 слів, у III — 70-75 слів, у ІV чверті — 75-8- слів.

Комбінована контрольна робота

Комбінована контрольна робота складається з диктанту, обсяг якого для кожного класу скорочується на третину, і двох-трьох мовних завдань (залежно від їх складності).

Зміст цих завдань визначається фонетичним, лексичним або граматичним матеріалом, вивченим не тільки в цьому класі, а й у попередніх.

Для повного звукового аналізу не слід пропонувати слова із значною розбіжністю вимови та написання, що потребує застосування фонетичної транскрипції, її елементи доцільно використовувати під час виконання завдань на звукобуквений аналіз. Для самостійних і контрольних робіт можна давати окремі фонетико-графічні завдання, наприклад: підкреслити в словах літери, що позначають тверді, м'які приголосні; літери, що позначають м'якість приголосного; дзвінкі або глухі приголосні; склади м'якими приголосними; поставити наголос у слові, розділити слова на склади та частини для переносу тощо.

Для морфемного аналізу треба добирати слова за вимогами програми, «прозорою» будовою (переліт, холодний та ін.). Слова типу вирішили, дочитає, перечитали, навчання, подати пропонують для часткового аналізу (визначити префікс, закінчення).

Речення для синтаксичного розбору (встановлення зв'язку між словами та визначення головних і другорядних членів печення за допомогою запитань) 2-му класі можуть складатися з чотирьох-п'яти слів; у 3-му - п'яти-шести слів; у 4-му класі - з шести-семи слів, у тому числі й прийменників. Підмет у реченні обов'язково має бути виражений іменником або особовим займенником, присудок - дієсловом дійсного способу. Не слід пропонувати для розбору речення ускладненої структури.


Читайте також:

  1. Q – фізичний (реальний) обсяг ВНП.
  2. Автоматизація проектних робіт
  3. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  4. Аналіз і оптимізація обсягів замовлень
  5. Аналіз і оптимізація обсягів замовлень
  6. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  7. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  8. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  9. Аналіз рівня, динаміки і структури обсягу виробленої та реалізованої продукції
  10. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  11. Аналіз фонду заробітної плати.
  12. Аналіз якості продукції та робіт




Переглядів: 877

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз опрацювання помилок | Аудіювання на уроках української мови

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.