МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання для самостійного опрацюванняПлан План Постмодернізм молодої української поезії План План План 1. Проза Григора Тютюнника: вселюдські мотиви й проблеми крізь призму конкретної історії героя, його душевного стану. 2. Образ українського села середини ХХ століття через долі героїв, прихований психологізм творів. 3. Образ любові у новелах „Три зозулі з поклоном”, „Зав’язь” як утілення християнської моралі, роль художньої деталі. 4. Любов до людей як головна ознака таланту Г. Тютюнника, розкриття ним краси внутрішнього світу своїх героїв. 5. „Вічна” тема „любовного трикутника” в новій інтерпретації (новела Г.Тютюнника „Три зозулі з поклоном”).
Рекомендована література 1. Борзенько О.І., Сподарець М.П. Українська література. Хрестоматія-довідник.— Харків : Видавництво „Ранок”, 2009. 2. Вічна загадка любові: Літературна спадщина Григора Тютюнника. Спогади про письменника,— Київ, 1988. 3. Мороз Л. Григір Тютюнник,— Київ, 1991. Семінар 1 (2 години) Використання фольклорної поетики Василя Земляка в романі "Лебедина зграя" 1. Традиційний зміст в оправі модерної форми. 2. Поєднання у творі реалізму, модерної умовності, філософічності. 3. Образи - символи ( лебедина зграя, гойдалка тощо). Використання фольклорної поетики. 4. Персоніфікований алегоричний пейзаж.
Рекомендована література 1. Жулинський М. «Я поведу вас у вічність,...»// Наближення. — К., 1986. 2. Заповіт любові. Спогади про Василя Земляка. — К.,1983. 3. Слабошпицький М. Василь Земляк. Нарис життя і творчості. — К., 1994. 4. Дімаров А. Зрештою, життя прекрасне// Слово і час. — 1998. - №: 4-5.
Семінар 2 (2 години) П.Загребельний "Диво". Наскрізні проблеми: людина перед вибором. людина у процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець 1. Роман «Диво» - найкраща річ в історичній романістиці П.Загребельного. 2. Характеристика головних образів - персонажів. 3. Актуальні проблеми сьогодення через призму історичного роману «Диво». 4. Художня майстерність письменника.
Рекомендована література 1. Шаховський С. Романи Павла Загребельного.-К.,1974. 2. Фащенко В. Павло Загребельний. -К.,1984. 3. Дончик В. Істина-особистість: Проза Павла Загребельного.-К., 1984.
Семінар 3 (2 години) 1. Строкатий і розмаїтий літературний дискурс останнього десятиліття ХХст. 2. Створення літературного угрупування Бу-Ба-Бу. 3. Стале поєднання патетики з іронією, нахил до стилізаторства і заміна „ліричного героя” щоразу новою маскою. 4. Утворення АУП. 5. Сучасні часописи та їх популярність.
Рекомендована література 1. Демська-Будзуляк Л. Справжнє обличчя літературного покоління дев’яностих—спроба ідентифікації. —Кур’єр Кривбасу.—2000.—Ч.1- с.49. 2. Денисова Т., Сиваченко Г. Постмодернізм// Лексикон загального та порівняльного літературознавства.—Чернівці: Золоті литаври, 2001. 3. Жулинський М. Подих третього тисячоліття: літературно-критичні статті.—Луцьк: Терен, 2003. 4. Історія української літератури ХХст.—Кн.2, ч.2.—К.:Либідь, 1995.
Практичне заняття 3 (2години) Оксана Забужко „Казка про калинову сопілку”. Галина Пагутяк „Потрапити в сад”, „Душа метелика” 1. Вічна проблема Авеля і Каїна в жіночому варіанті твору О.Забужко (інтерпретація відомої легенди у „Казці про калинову сопілку”, її вирішення у творі письменниці). 2. Поглиблений психологізм, поєднання романтизму та реалізму у зображенні образів Ганнусі та Оленки. 3. Морально-етична проблематика новел Галини Пагутяк. 4. Своєрідність творення образів Грицька та Микольця (новела „Потрапити в сад”). 5. Глибинні психологічні зрухи, комплекси, надриви, травми, складний внутрішній світ людини у поєднанні з первинною красою природи у творчості Г.Пагутяк. 6. Особливості змісту і художньої форми творів. Новаторство письменниць.
Рекомендована література 1. Андрусяк І. Літпроцесія: рецензії, есеї, статті.—Донецьк: Видавнича агенція «ОСТ», 2002. 2. Жулинський М. Подих третього тисячоліття: літературно-критичні статті.—Луцьк: Терен, 2003. 3. Забужко О. Сестро, сестро...—Київ, 2004. 4. Сучасна українська література.—Київ: Видавництво „Школа”, 2006.
Читайте також:
|
||||||||
|