Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).

10.Пушкаренко П.І., Нєсвєтов О.О., Логвиненко М.І. Основи макроекономіки: політекономічний аспект: Навчальний посібник-практикум для вищих навчальних закладів — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 197 c.

11. Шинкар В.А. «Макроекономіка»: Ужгород. – 2007, 180 с.

 

Учбові питання і завдання.

1. Які основні фази економічного циклу? Скільки часу тривають економічні цикли?

2. Чому важко визначити рівень безробіття при повній зайнятості? Чому важко провести межу між фрикційним, структурним і циклічним безробіттям?

3. Які неекономічні наслідки безробіття?

4. Чому не збуваються прогнози чисельності безробіття в Україні і, зокрема, в Закарпатській області?

Завдання

 

Визначіть статус осіб, перерахованих нижче, з точки зору їх відношення до зайнятості і до робочої сили, якщо вони класифікуються слідуючим чином:

- зайнятість (З)

- безробіття (Б)

- не включені в склад робочої сили (Н)

а) робітник, звільнений за власним бажанням;

б) робітник, переведений на режим роботи неповного робочого дня;

в) вчитель, який за станом здоров'я більше не може працювати;

г) звільнений робітник, який на протязі довгого часу не міг знайти роботу і тому припинив її шукати;

д) студент, який вчиться на денному відділенні учбового закладу;

е) автомеханік, який вчиться на вечірньому відділенні навчального закладу;

ж) домашня господарка, яка займається своїм будинком і сім'єю;

з) домашня господарка, яка частину часу працює у якості бібліотекаря.

 

І Тести.

1. Чисельне значення якого із слідуючих показників падає після настання фази підйому і зростає після настання фази спаду:

а) обсяг товарних запасів в обробній промисловості;

б) обсяг ВВП;

в) середня продовжуваність робочого тижня;

г) курси цінних паперів;

д) обсяг промислового виробництва.

2. В період кризи більше всього скорочуються:

а) витрати споживачів на купівлю ліків;

б) рівень заробітної плати;

в) величина підприємницького прибутку;

г) державні закупки товарів і послуг;

д) всі попередні відповіді неправильні.

3. Тенденція до падіння обсягу валових інвестицій з'являється в період, коли:

а) підвищуються темпи зростання продажу;

б) рівень зростання продажу залишається незмінним;

в) темпи зростання продажу падають;

г) всі попередні відповіді правильні;

д) всі попередні відповіді неправильні.

Завдання

 

Має місце слідуюча інформація:

 

Чисельність зайнятих – 90 млн. чол.;

Чисельність безробітних – 10 млн. чол;

 

а) розрахуйте рівень безробіття;

б) через місяць з 90 млн. чол., які мали роботу, були звільнені 0,5 млн. чол.; 1 млн. чол. з числа офіційно зареєстрованих безробітних припинили пошуки роботи. Визначіть, які тепер:

(1) чисельність зайнятих;

(2) кількість безробітніх;

(3) рівень безробіття.

 

Тема 5. Макроекономічний аналіз проблем інфляції.

4 години

 

Заняття перше.

1. Суть і механізм інфляції.

2. Типи інфляції і методи її вимірювання.

 

Заняття друге.

1. Причини і наслідки інфляції.

2. Основні напрями боротьби з інфляцією.

 

Теми рефератів.

1. Механізм інфляційного очікування і спіраль “зарплата-ціна” та їх вплив на економіку України.

2. Наслідки інфляційних процесів в Україні.

3. Основні напрями боротьби з інфляцією в Україні.

 

Нові поняття і категорії.

Механізм інфляції. Вимірювання інфляції. Типи інфляції: попиту і зростаючих витрат. Відкрита і придушена інфляція. Помірна, галопуюча і гіперінфляція. Механізм інфляційного очікування. Спіраль “зарплата-ціна”. Ставка міжбанківського кредиту. Норма обов'язкових резервів. Операції з державними борговими обов'язками на ринку цінних паперів.

 

Література.

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 1: Вступ до аналітичної економії. Макроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2009. — 723 с., тв. пал., (ст. 3 пр.).

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 2: Мікроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2010. — 437 с., тв. пал., (ст. 8 пр.).


Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  3. Аграрна освіта
  4. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  8. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  9. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  10. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  11. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми рефератів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.