Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).

10.Пушкаренко П.І., Нєсвєтов О.О., Логвиненко М.І. Основи макроекономіки: політекономічний аспект: Навчальний посібник-практикум для вищих навчальних закладів — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 197 c.

11. Шинкар В.А. «Макроекономіка»: Ужгород. – 2007, 180 с.

 

І Завдання.

Визначте, правильні або неправильні слідуючі твердження (+, - ):

 

1. Сукупні блага повинні вироблятися державою.

2. Крива Лаффера демонструє, що зниження норми податків збільшує обсяг податкових надходжень.

3. Суспільні блага, як правило, продаються на приватних ринках.

4. Було б справедливим, якщо б всі громадяни платили однакові податки.

5. Прогресивне оподаткування стимулює підвищення ефективності виробництва.

6. В умовах, коли потенційний і фактичний обсяги ВВП рівні, зростання сукупних витрат приводить до інфляції, так як подальше зростання виробництва неможливе.

7. Очікувана і непередбачена інфляція чинять однаковий вплив на перерозподіл доходу.

8. Непередбачена інфляція може привести до перерозподілу доходу між боржником і кредитором на користь першого.

9. Дж. Кейнс критично відносився до використання державних витрат і системи оподаткування у якості інструментів підвищення рівня зайнятості.

10. Інфляція призводить до зниження реальних доходів всіх верств населення.

 

 

ІІ Завдання.

Допустимо, що податок на доходи знімається по однаковій ставці в розмірі 30 процентів з сукупного доходу, що перевищує 5000 гривень:

а) розрахуйте граничну і середню норму податку із слідуючих рівнів доходів:

1. 3000 гривень;

2. 9000 гривень;

3. 12000 гривень;

4. 20000 гривень.

б) встановлений податок є прогресивним або регресивним?

Допустимо, що структура податку змінена таким чином, що доход, який перевищує 5000 гривень обкладається, як і раніше, податком по ставці 30 процентів, однак ставка піднімається до 50 процентів при підвищенні доходів, що перевищують 10000 гривень:

в) визначте граничну і середню норму податку при рівнях доходів, вказаних в пункті а);

г) в даному випадку податок є більш прогресивним, ніж раніше або менш прогресивним?

 

 

Тема 7. Макроекономічна рівновага у системі споживання і збереження.

4 години.

 

Заняття перше.

1. Класична теорія макроекономічної рівноваги.

2. Споживання і збереження в масштабах національної економіки: кейсіанський аналіз.

 

Заняття друге.

1. Інвестиції і збереження: проблема рівноваги. Модель «YI» (інвестиції - збереження).

2. Мультиплікатор в ринковій системі господарства.

3. Парадокс ощадливості. Похідні інвестиції.

 

Теми рефератів.

1. Інвестиційна політика в Україні.

2. Роль мультиплікатора у формуванні ринкової системи України.

 

Нові поняття і категорії.

Макроекономічне споживання і збереження. Графіки споживання і збереження. Середня і гранична схильність до споживання і збереження. Графік кривої попиту на інвестиції. Модель «УІ». Мультиплікатор. Автономні інвестиції. Похідні інвестиції. Парадокс ощадливості.

 

Література.

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 1: Вступ до аналітичної економії. Макроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2009. — 723 с., тв. пал., (ст. 3 пр.).

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 2: Мікроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2010. — 437 с., тв. пал., (ст. 8 пр.).


Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  3. Аграрна освіта
  4. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  8. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  9. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  10. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  11. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.