Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Read what famous people said about price. Make up a story to confirm or to deny the statements made in the quotations below. Use the expressions, from the Useful language box.

1. Anybody can cut prices better article, but it takes brains to produce a

P. D. Armour

2. People want economy and they'll pay almost any price to get it.

Lee Iacocca (1924-), American businessman

3. Cheat me in the price, but not in the goods.

English Proverb

4. Quality is remembered long after the price is forgotten.

Gucci Family Slogan

 

Read what famous people said about demand and supply. Make up a story to confirm or to deny the statements made in the quotations below. Use the expressions from the Useful Language box.

1. Supply always comes on the heels of demand.

Robert Collier, American writer, publisher

2. Look through your customer's eyes. Are you the solu­tion provider or part of the problem?

Marlene Blaszczyk

3. Everything starts with the customer.

Louis V. Gerstner Jr., American business executive

4. A satisfied customer is the best business strategy of all.

Michael LeBoeuf, American Researcher

 

Chapter SIX

ADVERTISING

Unit 1. READING AND TRANSLATION PRACTICE


Читайте також:

  1. A BREACH IN LANGUAGE BARRIERS
  2. A Brief History of Clothes
  3. A Pidgin Language
  4. A) Scan the text and fill in the table below.
  5. A. Do you know these famous Britons? Do these puzzles and read three more noted Britons.
  6. A. Make up short dialogues expressing your opinion, agreeing or disagreeing. Use the prompts given below.
  7. A. Match the facts about the UK with the places on the map.
  8. A. Read the additional texts with interesting facts about Canada and discuss this information with your partner.
  9. A. Read the text and decide if the following statements are true or false.
  10. A. Sarah and Ken are having an argument. Read what Sarah says and complete the dialogue with Ken’s answers from the box below. Then try to guess his last answer.
  11. A. What countries is English the first language? Match English-speaking countries with their national flags and capitals.
  12. A. What do you know about Tatarstan? Do the quiz and say which of the data were surprising for you?




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ROBOTICS AND TECHNOLOGICAL CHANGE | GOALS OF ADVERTISING

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.