МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
RUNNING AN ADVERTISING CAMPAIGN6* Before you listen to Dialogue No 1 match each word on the left with a word on the right to create a phrase connected with advertising.
Dialogue No 1 (318 words) Advertising Manager Ellen Brown is speaking with Personnel Manager Michael Thompson. MICHAEL: You are not your usual happy self this morning. What's the matter? ELLEN: To tell you the truth I am very much worried about this new advertising campaign. MICHAEL: What kind of campaign? ELLEN: Don't you know our Marketing Director is going to run a new advertising campaign to increase consumer awareness of our products, as he puts it. MICHAEL: You don't need to worry. I am sure you'll make a good job of it. ELLEN: You're joking. First, I must plan a variety of advertising techniques. This advertising mix must consist of television commercials, newspaper advertisements, and street advertising. MICHAEL: Well, that is not the first time you're running advertising campaign, is it? ELLEN: No, of course not. But this time he wants me to use direct mail too, because we have a good target customer database. MICHAEL: May be he is right. Direct mail is more personal than other media and it has the greatest flexibility. ELLEN: Frankly speaking, it is very difficult indeed to correctly estimate how much and what kind of promotional efforts are necessary to reach a certain objective. MICHAEL: By the way, did you consider the possibility of advertising on the Internet? ELLEN: That's a good idea! We should organize an on-line promotion and the customers will be able to order goods on-line! MICHAEL: To make this dream come true you should first create a company website, where you can advertise the company's products. ELLEN: Now we come to the problem of expenditures. To what extent does the advertising really pay? Our General Manager is fond of saying: "We know that one half of our advertising budget is wasted but we do not know which half." MICHAEL: May be he is right. ELLEN: So everybody is right except me and nobody wants to let me off the hook*. MICHAEL: Oh, come on, you are making a mountain out of a molehill.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|