Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






RUNNING AN ADVERTISING CAMPAIGN

6* Before you listen to Dialogue No 1 match each word on the left with a word on the right to create a phrase con­nected with advertising.

1. advertising a. the advertising campaign
2. target b.mix
3. to run с advertisements
4. promotional d. customer
5. television e. advertising
6. newspaper f. mail
7. street g. commercials
8. direct h.efforts

 

Dialogue No 1 (318 words)

Advertising Manager Ellen Brown is speaking with Personnel Manager Michael Thompson.

MICHAEL: You are not your usual happy self this morning. What's the matter?

ELLEN: To tell you the truth I am very much worried about this new advertising campaign.

MICHAEL: What kind of campaign?

ELLEN: Don't you know our Marketing Director is going to run a new advertising campaign to increase consumer awareness of our products, as he puts it.

MICHAEL: You don't need to worry. I am sure you'll make a good job of it.

ELLEN: You're joking. First, I must plan a variety of adver­tising techniques. This advertising mix must consist of television commercials, newspaper advertisements, and street advertising.

MICHAEL: Well, that is not the first time you're running advertising campaign, is it?

ELLEN: No, of course not. But this time he wants me to use direct mail too, because we have a good target customer database.

MICHAEL: May be he is right. Direct mail is more personal than other media and it has the greatest flexibility.

ELLEN: Frankly speaking, it is very difficult indeed to cor­rectly estimate how much and what kind of promotional efforts are necessary to reach a certain objective.

MICHAEL: By the way, did you consider the possibility of advertising on the Internet?

ELLEN: That's a good idea! We should organize an on-line pro­motion and the customers will be able to order goods on-line!

MICHAEL: To make this dream come true you should first create a company website, where you can advertise the company's products.

ELLEN: Now we come to the problem of expenditures. To what extent does the advertising really pay? Our General Manager is fond of saying: "We know that one half of our advertising budget is wasted but we do not know which half."

MICHAEL: May be he is right.

ELLEN: So everybody is right except me and nobody wants to let me off the hook*.

MICHAEL: Oh, come on, you are making a mountain out of a molehill.

 


Читайте також:

  1. ADVERTISING
  2. ADVERTISING
  3. Advertising and modern world
  4. Advertising Design
  5. Advertising involvement
  6. ADVERTISING MEDIA
  7. Consumer advertising
  8. DISCUSSING A PROMOTIONAL CAMPAIGN
  9. GOALS OF ADVERTISING
  10. Marketing and advertising in industry
  11. Media of recruitment advertising




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
GOALS OF ADVERTISING | Dialogue No 2 (263 words)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.