МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Висновки· Головна мета і завдання системи зв’язків з громадськістю в сучасному маркетингу — забезпечення максимально можливих результатів діяльності фірми шляхом вироблення й реалізації науково обґрунтованої політики маркетингу, стимулювання збуту, формування фірмового стилю, підвищення якості обслуговування клієнтів, споживачів. · Ефективність реалізації концепції маркетингу будь-якої фірми, компанії, організації багато в чому залежить від змісту та інтенсивності діяльності служби зв’язків з громадськістю, яка здійснює комплекс заходів з прогнозування розвитку ринку, удосконалення моделі управління, захисту інтересів фірми, подолання кризових ситуацій тощо.
Питання для самоконтролю 1. Чому в ринкових умовах зростає роль зв’язків з громадськістю? 2. Сформулюйте визначення маркетингу. 3. Назвіть основні принципи маркетингу. 4. У чому полягає основна мета зв’язків з громадськістю в сучасному маркетингу? 5. Які основні завдання виконує служба зв’язків з громадськістю в сучасному маркетингу? 6. Що включає комплекс маркетингових комунікацій? 7. Визначте і розкрийте функції комплексу маркетингових комунікацій. 8. Які, на ваш погляд, рекомендації необхідно реалізувати для підвищення ефективності діяльності служби зв’язків з громадськістю? 9. Назвіть чинники, що визначають готовність фірми до будь-якої кризової ситуації та до її подолання. 10. Визначте принципи діяльності служби зв’язків з громадськістю в період виходу з кризової ситуації. Література 1. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров и бизнесменов. — М., 1997. 2. Блэк Сэм. Паблик рилейшнз. Что это такое? — М., 1990. 3. Економіка підприємства / За заг. ред. С. Ф. Покропивного. — К., 2001. 4. Занецька О. В. Нові засоби масової комунікації (соціокультурний аспект). — К., 1993. 5. Королько В. Основи паблік рилейшнз. — К., 1997. 6. Королько В. Г. Паблік рилейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник. — 2-ге вид., допов. — К. 2001. 7. Почепцов Г. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. — К., 2000. 8. Рубель К. В. Система зв’язків з громадськістю провідних країн світу. — К., 1997. 9. Синяева И. М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учеб. / Под ред. проф. Г. А. Васильева — М., 1998
Читайте також:
|
||||||||
|