Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні причини неефективної діяльності залізничного транспорту

Крім того, негативними факторами, які вплинули на розвиток залізничного транспорту, є:

- відсутність правового статусу єдиного залізничного комітету України;

- «Укрзалізниця» як суб’єкт господарської діяльності виконує державні функції управління;

- монополізація всіх видів перевезень;

- перехресне фінансування пасажирських перевезень за рахунок вантажних тощо.

З метою підвищення ефективності роботи залізничного транспорту вживаються заходи щодо оптимізації діяльності його підрозділів на основі впровадження ресурсозберігаючих та інформаційних технологій перевезень, застосування гнучкої тарифної політики, удосконалення системи ремонту та утримання рухомого складу, колії, засобів енергозабезпечення, зв’язку тощо.

 

Низька конкурентоспроможність вітчизняного транспорту на світовому ринку

 

Рис.1 – Основні причини неефективної діяльності залізничного транспорту

 

Проте відповідно до існуючого механізму фінансування: за рахунок власних коштів залізничного транспорту і фактично через відсутнє бюджетне фінансування, цих інвестицій вистачить лише на третину від потрібної суми.

Вищенаведене вимагає кваліфікованого розв’язання завдань щодо визначення стратегії розвитку залізниць країни, розробки та впровадження нормативних документів, які регламентують процес реформування залізничного транспорту України з подальшим впровадженням його в західноєвропейську транспорту систему та адаптації до світових стандартів якості послуг.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  8. II. Основні засоби
  9. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. ISO 15504. Причини та історія створення




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Необхідність реформування залізничного транспорту | Існуюча структура Укрзалізниці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.