Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ДИПЛОМНОЇ (КУРСОВОЇ) РОБОТИ

Основними якісними критеріями оцінювання дипломної (курсової) роботи є:

- актуальність та новизна обраної теми;

- достатня кількість використаної вітчизняної та зарубіжної наукової літератури з теми;

- повнота та якість зібраних емпіричних даних;

- обґрунтованість застосування тих чи тих методів розв’язання поставлених завдань;

- глибина та обґрунтованість аналізу та інтерпретації отриманих результатів;

- чіткість та грамотність викладення матеріалу, якість оформлення роботи;

- уміння вести полеміку з теоретичних та практичних питань дипломної (курсової) роботи, глибина та правильність відповідей на питання членів ДЕК та зауваження рецензентів.

На оцінку «відмінно» претендують ті дипломні (курсові) роботи, теми яких становлять науковий, методичний або практичний інтерес, свідчать про застосування автором адекватних засобів аналізу, сучасних методів та засобів вирішення поставлених завдань. Структура такої роботи повинна бути логічною та відповідати поставленій меті, а заключна частина містити чіткі, обґрунтовані висновки, які роблять певний внесок у розв’язання поставленої проблеми та окреслюють перспективи її подальшої розробки. Роботу на «відмінно» потрібно ретельно та пильно вивірити. Обов’язковою умовою отримання оцінки «відмінно» також є чіткість, логічність та грамотність виступу під час захисту дипломної (курсової) роботи. У своїй науковій доповіді автор роботи повинен передати основні її положення, продемонструвати глибоку обізнаність із теоретичною базою та довести її фактичним матеріалом. Крім цього студент повинен дати аргументовані відповіді на питання членів ДЕКу та зауваження рецензента. У випадках, якщо дипломна (курсова) робота не повністю відповідає переліченим вимогам, її оцінюють нижчим балом.

Оцінка за дипломну (курсову) роботу може бути знижена в таких випадках:

1. Невиправлені друкарські помилки та пропущені рядки.

2. Відсутні назви ілюстрацій, таблиць та схем.

3. Відсутня авторська інтерпретація змісту таблиць та графіків.

4. Недотримана рубрикація роботи.

5. Недотримано правила ДСТУ в оформленні списку використаних джерел.

6. У Змісті пропущені окремі параграфи або навіть Розділи.

Недоліки в основній частині роботи:

1. Фактичні помилки під час передачі чужих теоретичних положень.

2. Відсутні посилання на важливі джерела, які безпосередньо стосуються досліджуваної проблеми та надруковані в доступній для студента літературі.

3. Великі за обсягом уривки чужих текстів без посилання на джерело (у тому числі – дипломи (курсові) інших студентів).

4. Відсутній або поверховий аналіз вітчизняних та зарубіжних робіт, у яких порушується досліджувана проблема.

5. Назва роботи не відбиває її реальний зміст.

6. Відсутній логічний зв’язок між теоретичною та емпіричною (дослідницькою) частинами роботи.

7. Збіг формулювань проблеми, мети та завдань роботи.

Критерії оцінювання дипломних (курсових) робіт див. у Додатках Е, Ж.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ | ЗАХИСТ ДИПЛОМНОЇ (КУРСОВОЇ) РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.