Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика керівника

Керівник – це особа, яка наділена повноваженнями з керівництва організації та яка несе відповідальність за результати її діяльності.

Виділяють два типи керівників: лінійні та функціональні. Лінійні керівники очолюють лінійні підрозділи, підприємства, функціональні – штабні і збутові.

Всіх керівників поділяють на три рівня: нижчий, середній та вищий. До керівників нижчого рівня відносять бригадирів, майстрів, начальників дільниць, керівників функціональних підрозділів цехів. До середнього рівня – начальників цехів і керівників функціональних відділів підприємства. До вищого – директорів і їх заступників.

До основних функцій керівника належать планування, виробнича функція, організація, управління кадрами, контроль, виховна функція.

Планова функція керівника полягає у визначенні можливих шляхів досягнення цілей та оцінці засобів реалізації існуючих альтернатив.

Виробнича функція полягає в оперативному регулюванні роботи виробничих підрозділів для виконання планів.

Організаційна функція. Керівник забезпечує зв’язки підприємства з зовнішнім середовищем, розподіляє завдання і ресурси між підрозділами.

Функція керування кадрами полягає в організації добору і навчання кадрів, мотивації до ефективної роботи та оптимальному використанню ресурсів.

Функція контролю полягає в оцінці інформації, необхідної для виявлення і вирішення проблем раніше, ніж вони стануть надто серйозними. Керівник повинен вчасно виявляти тенденції до змін і робити певні висновки.

Виховна функція. Виконання цієї функції потребує від керівника створення в організації творчої атмосфери, закріплення позитивних якостей співробітників і усунення негативних. Серед основних функцій керівника важливе місце займає його авторитет. Авторитет (від латинського – вплив, влада) – це загально-визначений неформальний вплив особи, це влада людини у групі, яка надана їй, її членами. Авторитет керівника базується на двох джерелах: його посадовому статусі та престижі, який він завоював, і які можуть знаходитися в органічній єдності або у деякій суперечливості один з одним. Престиж основується на знаннях, моральних чеснотах, досвіді та увазі до запитів підлеглих.

Одна з найгрубіших помилок менеджерів-початківців полягає в тому, що, будучи назначеними керівниками, вони вважають, що підлеглі будуть як автомати виконувати їхні команди. Якщо такі менеджери постійні у своїх помилках, вони досягають лише мінімальних успіхів у роботі.

Для того, щоб цього уникнути, отримавши формальні повноваження, негайно починайте досягати авторитета особистими діями. Він не прийде швидко й легко. Його завойовують щоденною працею.

Для того, щоб мати владу, треба мати можливість тримати під своїм контролем все, що має значення для виконавця, те, що створює його залежність від вас і примушує діяти так, як ви цього бажаєте. Це „щось” є у нас усіх. Це наші потреби.

Всі форми впливу спонукають людей виконувати бажання іншої людини, задовольняючи різні потреби, або перешкоджають їх задоволенню, або вони примушують виконавця очікувати, коли потреба буде чи не буде задоволена в залежності від поведінки виконавця.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  3. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  8. Автокореляційна характеристика системи
  9. Автократичний тип керівника.
  10. Авторитет керівника
  11. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  12. Аналіз розриву», його характеристика




Переглядів: 1832

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ 13. Функція керівництва в організації | Форми влади та впливу на підлеглих

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.