Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Шкала оцінок комунікативних здібностей

К Оцінка Рівень прояву комунікативних здібностей
0,10-0,45 Низький
0,46-0,55 Нижче середнього
0,56-0,65 Середній
0,66-0,75 Високий
0,76-1,00 Дуже високий

Шкала оцінок організаторських здібностей

К Оцінка Рівень прояву організаторських здібностей
0,20-0,55 Низький
0,56-0,65 Нижче середнього
0,66-0,70 Середній
0,71-0,80 Високий
0,81-1,00 Дуже високий

Читайте також:

  1. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  2. Бальна система оцінок технічного стану газопроводів
  3. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  4. Вивчення комунікативних і організаторських умінь
  5. ВИДИ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК
  6. Види здібностей
  7. Види здібностей
  8. Види комунікативних бар'єрів
  9. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  10. Виявлення комунікативних і організаторських здібностей
  11. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  12. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка результатів | Інтерпретація результатів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.